CEC Bank lansează procesul de contractare online, la distanţă a serviciilor bancare, prin lansarea pachetului ""Bun venit", care include un cont curent, emiterea unui card de debit şi acces la Mobile Banking, transmite banca, printr-un comunicat de presă. Contul curent şi accesul la Mobile Banking se activează instant, după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul se emite şi se trimite prin poştă, la adresa indicată, subliniază sursa citată.
Bogdan Neacşu, preşedintele director general al CEC Bank, a declarat: ""Extinderea serviciilor şi a bazei de clienţi inclusiv prin atragerea de clienţi la distanţă, din România şi din diaspora, este parte din planul de afaceri al CEC Bank, agreat cu Comisia Europeană în procesul de aprobare a majorării de capital, în condiţii de piaţă. Deschiderea conturilor de la dis-tanţă, 100% online, fără deplasări la ghişeele băncii şi fără hârtii este parte din soluţia pe care o oferim celor pentru care timpul este o resursă preţioasă".
Pentru deschiderea 100% online a contului se accesează pagina dedicată de pe site-ul băncii şi se parcurge fluxul pentru activarea serviciilor. Sunt necesare cartea de identitate româneas-că, un telefon mobil sau un calculator cu camera video şi cu acces la Internet.
Serviciile bancare pot fi accesate atât de clienţii din România, cât şi de cei din diaspora.
Pentru deschiderea de conturi de la distanţă, CEC Bank se bazează atât pe algoritmi de inteligenţă artificială pentru recunoaşterea actelor de identitate, cât şi pentru recunoaştere facială, dar şi pe o verificare personală, rea-lizată de către angajaţi ai băncii, în cadrul unui scurt apel video. Lansarea serviciilor bancare de la distanţă a presupus dezvoltarea platformei IT necesare, folosind atât resurse interne, cât şi servicii specializate din surse externe, precum soluţiile pentru recunoaşterea datelor şi pentru recunoaştere facială. De asemenea, pentru serviciile de înrolare online, CEC Bank a colaborat cu un start-up româ-nesc, FintechOS.
Comisioanele de administrare sunt zero pentru clienţii care au un rulaj lunar de peste 700 de lei, altfel aplicându-se un comision de 5,9 lei/lună.
1. cerere
(mesaj trimis de tita camelia în data de 31.03.2020, 19:49)
am ramas fara serviciu pe 20 martie ,dandu mi demisia de la resaurantul unde lucram ,din cauza virusului ,cum fac sa intru in cele 9 luni de gratiere??