Compania anglo-olandeză "Unilever" şi-a majorat cu 35% beneficiile în cel de-al doilea trimestru din 2006, ca urmare a cererii mari pentru îngheţata pe care o produce aceasta şi pentru răcoritoarele Ice Tea. Profitul net al companiei a fost de 986 milioane de euro (1,26 miliarde de dolari), comparativ cu 731 milioane de euro în trimestrul al doilea din 2005. Analiştii pariau pe un profit de 1,01 miliarde de euro. Vânzările "Unilever" au crescut cu 3,3%, la 10,3 miliarde de euro. "Unilever " a avut de câştigat de pe urma vremii călduroase, dar şi a desfăşurării în Europa a Campionatului Mondial de Fotbal, în perioada 9 iunie -9 iulie. Astfel, cererea pentru îngheţata Mag-num, produsă de companie, dar şi pentru Lipton Ice Tea, a fost ridicată. "Unilever" luptă pe acest segment cu societăţile "Nestlé" SA Elveţia şi "Reckitt Benckiser" Plc Marea Britanie.
CERERE MARE PENTRU ÎNGHEŢATĂ ŞI ICE TEA: Profiturile "Unilever" au crescut cu 35%
Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 6 august 2006