Compania germană "Puma", al doilea producător european de echipament sportiv, anunţă o creştere de 48% a profitului său pe cel de-al doilea trimestru din acest an, datorită cererii sporite pentru produsele sale. Cîştigul net al societăţii a fost de 54,9 milioane de euro în perioada menţionată, faţă de 37 milioane de euro, în trimestrul al doilea din 2003. Analiştii aşteptau un profit de numai 51,4 milioane de euro.
Comenzile de la beneficiarii produselor "Puma" au crescut cu 22% la finele trimestrului al doilea, la 723 milioane de euro. Principalele pieţe pe care produsele "Puma" au o căutare din ce în ce mai mare sînt SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Italia. Vînzările de echipament sportiv Puma (doar îmbrăcăminte) au sporit cu 26% în perioada analizată, iar cele de încălţăminte - cu 13%. Vînzările de accesorii au crescut cu 19%.