Încă de la declanşarea pandemiei COVID-19, Vitacom Electronics s-a asigurat că ia toate măsurile necesare atât pentru siguranţa angajaţilor, cât şi a clienţilor săi. Astfel, în prezent, doar 10% dintre angajaţi îşi mai desfăşoară activitatea la sediul companiei, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
În această perioadă, compania şi-a regândit activitatea, astfel încât să-şi protejeze angajaţii, inclusiv prin reducerea contactului social dintre aceştia. Vitacom Electronics a facilitat munca de la domiciliu, în măsura în care acest lucru a fost posibil, în funcţie de rolul fiecărui angajat în cadrul companiei. Astfel, de aproximativ două săptămâni, o bună parte dintre aceştia lucrează remote. Totodată, un procent semnificativ de angajaţi se află, la momentul actual, în concediu.
Aviva Vita, PR şi Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics, a declarat: "În acest context, în cadrul companiei am înlocuit întâlnirile fizice cu şedinţele pe aplicaţii precum Skype şi Zoom. De asemenea, utilizăm, în continuare, aplicaţiile interne pentru a lucra simultan pe proiecte. Acum, la Vitacom, începem fiecare zi cu un apel telefonic sau un apel pe Skype în care discutăm şi stabilim priorităţile pentru ziua respectivă, pe care, ulterior, le verificăm la diverse intervale de timp. În cazul acestei proceduri de lucru remote, consider că este foarte important follow-up-ul, astfel încât să ne desfăşurăm activitatea la fel ca înainte.
Este o situaţie delicată pentru noi toţi, dar ne bazăm pe profesionalismul angajaţilor noştri şi încercăm, printr-o bună comunicare, să coordonăm activitatea companiei, astfel încât calitatea muncii să nu fie afectată, iar productivitatea să se menţină în limitele posibile ale situaţiei cu care ne confruntăm."
În această perioadă, compania a înregistrat în magazinele fizice, vânzări comparabile cu cele din primele două luni ale anului. Vânzările online însă au cunoscut o creştere de 10% comparativ cu lunile ianuarie - februarie până în acest moment. O anumită scădere se observă la clienţii B2B, care fac aprovizionări cu o frecvenţă mai redusă decât în lunile anterioare, dar şi la vânzările pentru export, prin prisma situaţiei de criză din multe ţări europene.