Constructorii au început montarea noilor linii CF şi a aparatelor de cale pe ambele şantiere (loturile 1 şi 2) din Portul Constanţa, informează Agerpres.
Materialele de cale folosite în cadrul lucrărilor de reparaţii şi întreţinerea a infrastructurii feroviare publice, din incinta Portului Constanţa - Prioritatea I -, provin de la furnizori din România şi Austria.
Prioritatea I (2 Loturi) prevede 35 de linii (13,398 km) şi 75 de aparate de cale. Lucrările de reparaţii şi întreţinere a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanţa au fost stabilite în conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor măsuri de eficientizare a activităţii de transport feroviar de marfă din zona Portului Constanţa - Măsura 4.1
Conform sursei citate, lucrările au o durată de execuţie de 149 de zile, cu finanţare din Fondul de rezervă al Guvernului României.