Cifra de afaceri a companiei Deichmann România, compania din domeniul retail-ului german şi european de încălţăminte, care aparţine de grupul Deichmann cu sediul în Essen, Germania, a crescut cu 15,9% la 380,5 milioane lei anul trecut, faţă de 2015 când a fost de 328,4 milioane lei, potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei.
Compania a vândut anul trecut 3,2 milioane de perechi.
Deichmann România a deschis primul magazin în 2007 şi de atunci şi-a extins în continuare reţeaua de filiale. Cu cele opt noi filiale care au fost deschise în 2016, compania este prezentă acum în 82 de locaţii. Numărul angajaţilor a crescut în total la 629 (2015: 612). Pentru anul curent 2017 sunt planificate 7 noi filiale.
Grupul Deichmann a obţinut în exerciţiul financiar trecut un venit brut de 5,6 miliarde euro (4,8 miliarde euro net), fiind prezent în 23 ţări europene şi în SUA.
Creşterea cifrei de afaceri, neluând în considerare efectul valutar, este de 5,6 procente. În 2016 Grupul a vândut prin filialele sale staţionare şi prin magazinele online în jur de 173 de milioane de perechi de pantofi.
La sfârşitul anului 2016 el opera în total 3.857 magazine şi avea un număr de 38.252 angajaţi. Prin aceasta, compania a creat în 2016 aproape 1.000 de noi locuri de muncă.
În 2017, grupul Deichmann va deschide primele magazine în Franţa şi Belgia. Pentru anul curent grupul planifică pe plan internaţional deschiderea a 262 noi filiale. În plus, vor fi modernizate 185 de magazine. În anul curent Deichmann va investi aproximativ 232 milioane euro în infrastructura sa internaţională.
În prezent, grupul îşi comercializează produsele pe plan internaţional prin intermediul a 29 de magazine online proprii şi a patru pieţe online, conform sursei citate.