Heineken România susţine că cifra de afaceri a companiei a crescut cu 34% în euro şi cu 23% în lei în 2006, faţă de anul precedent. Potrivit unui comunicat al Heineken, cifra de afaceri, veniturile şi cheltuielile pentru 2005 şi 2006 prezentate în raportul financiar al Ministerului de Finanţe nu sunt compatibile cu cele înregistrate de companie. Anul trecut, compania a raportat o cifră de afaceri netă de 588,4 milioane lei, echivalentul a 174 milioane euro. Heineken România a declarat valoarea netă a cifrei de afaceri pe 2006 deducând accizele pe baza volumelor de vânzări înregistrate, potrivit sursei citate. Compania a raportat, pentru anul 2005, o cifră de afaceri de 574,8 milioane lei, echivalentul a 156,3 milioane euro. Această sumă reprezintă cifra de afaceri netă, incluzând accizele pe baza volumelor de vânzări înregistrate.Explicaţiile şi sumele recalculate pentru a putea fi comparate au fost prezentate de companie Ministerului de Finanţe în Notele Raportului, care sunt parte integrantă a bilanţului de sfârşit de an, conform sursei citate.
Heineken România deţine cu o cotă de piaţă de 26,7% în 2006, conform AC Nielsen. Portofoliul de mărci oferit de Heineken cuprinde Heineken, Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.