Încasările organizatorilor Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB) 2007 vor fi cu circa 15% mai reduse decât la ediţia precedentă, de acum doi ani, în primul rând din cauza costurilor schimbării locaţiei de desfăşurare, a declarat ieri Thierry Hesse, preşedintele companiei care organizează salonul auto - AMC APIA Expo. În acest an, SIAB este organizat pentru prima oară în locaţia fostului magazin Metro Otopeni, ediţiile anterioare fiind găzduite la Romaero Băneasa. Hesse a afirmat că SIAB este cel mai mare salon auto din regiune şi, cu excepţia principalelor trei saloane auto din Europa - Paris, Frankfurt şi Geneva, este la nivelul celorlalte manifestări importante de profil, cum ar fi saloanele din Italia şi Olanda.
Preşedintele AMC APIA Expo a subliniat totodată importanţa unui salon auto de asemenea amploare pentru industria auto din România. Hesse a apreciat că în anii în care se organizează SIAB (din doi în doi ani), impactul său asupra creşterii vânzărilor de automobile pe piaţa autohtonă este de 10-20 ". La SIAB 2007 sunt prezentate peste 500 de autovehicule, cel mai scump fiind o limuzină decapotabilă Bentley Azure, de 300.000 de euro, fără taxe. Aproape 500 de expozanţi de autovehicule şi accesorii participă cu 500 de mărci şi peste 100 de premiere naţionale, printre care 40 de mărci de automobile şi 35 de mărci de motociclete şi ATV-uri.