Cisco a lansat Cisco SocialMiner, soft ce permite companiilor să găsească şi să răspundă proactiv clienţilor şi perspectivelor de comunicare prin intermediul reţelelor publice de socializare precum Twitter şi Facebook, sau altor forumuri publice sau bloguri. Actualizări ale site-urilor, postări pe bloguri, toate pot fi monitorizate în timp real, anunţând companiile despre conversaţii referitoare la produsele lor, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Cisco a anunţat, de asemenea, Cisco Finesse, un desktop de colaborare web 2.0 pentru clienţi care pune toate informaţiile de care aceştia au nevoie într-un singur loc, care le permite să ajute apelanţii mai repede, mai bine şi cu o precizie mai bună. Acest lucru poate ajuta la reducerea costurilor operaţionale pentru companii şi creşterea numărului de clienţi mulţumiţi. Cisco şi-a rotunjit anunţurile odată cu introducerea unei noi platforme, bazată pe o reţea bogată de captare a mediilor care acceptă înregistrare, redare, streaming şi stocare, inclusiv audio şi video, cu metadate bogate.