Pepsi Gold beneficiază de un design şi de un ambalaj deosebite care sugerează culoarea cîştigătorilor, aurul. Pepsi Gold oferă consumatorilor o senzaţie plăcută şi mai răcoritoare în timpul zilelor călduroase din această vară a sportului.
Vedetele care şi-au asociat imaginea cu acest produs sînt Claudia Schiffer - super-modelul - şi Thierry Henry - super-fotbalistul, două personaje care au reuşit prin multă muncă şi talent să se impună în domeniile în care activează şi să urce pe treptele succesului. Cei doi sînt protagoniştii spotului TV Pepsi Gold, regizat de Tarsem Singh. Spotul publicitar ni le prezintă pe cele două vedete internaţionale la o gală de fotbal luptîndu-se pentru o ultimă sticlă de Pepsi.
În încercarea de a prinde ultima sticlă disponibilă de Pepsi Gold, Henry se prezintă Claudiei - "Sînt Thierry Henry" şi se întinde după sticlă. În replică, Claudia Schiffer îi intinde mîna şi îi răspunde "Şi eu sînt Claudia Schiffer". În timp ce sînt blocaţi în această strîngere de mînă este tot mai clar că amîndoi rîvnesc la ultima sticlă rămasă.
Pepsi Gold va fi disponibil pe piaţa românească în două variante de ambalaj: PET la 0,6L şi la 2L.
"PepsiCo" este prezentă pe piaţa românească a băuturilor răcoritoare carbonatate cu cea mai bogată ofertă de băuturi de tip cola, reunite în grupul PEPSI LA PUTEREA 7 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X şi Pepsi Gold), precum şi cu produsele sub mărcile 7-UP, Mountain Dew, Mirinda, Lipton, Gatorade şi Evervess Tonic.