Coca-Cola, cel mai valoros brand din lume

F. A.
Companii #Bunuri de Larg Consum / 5 octombrie 2011

Coca-Cola, IBM şi Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands" realizat de Interbrand. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat comparativ cu clasamentul de anul trecut, singura modificare fiind intrarea Apple pe locul 8, după ce în 2010 s-a clasat pe 17.

Apple a luat locul Nokia, care a căzut pe 14, după ce valoarea brandului finlandez a scăzut cu 15%. Apple a făcut un salt de nouă poziţii în acest top graţie creşterii cu 58% a valorii brandului, la 33,49 miliarde de dolari, fiind compania cu cel mai mare progres pe parcursul acestui an.

Valoarea brandului Coca-Cola este apreciată la 71,86 miliarde de dolari (+2%), în timp ce valoarea următoarelor două branduri din top, IBM şi Microsoft, este de 69,90 miliarde de dolari, respectiv 59,08 miliarde de dolari. Toate companiile prezente în top 10 îşi au sediul în Statele Unite.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb