Coca-Cola România lansează o nouă provocare consumatorilor români: Cappy Tempo light cu aromă de Portocale şi Grapefruit, fără adaos de zahăr.
Lansat sub sloganul "E uşor să te simţi bine", Cappy Tempo light se adresează unui consumator modern, dinamic, optimist. Cappy Tempo light oferă posibilitatea de a te bucura de cele mai bune fructe şi de un mod de viaţă echilibrat.
Lansat în exclusivitate pentru piaţa românească, Cappy Tempo light face parte din familia Cappy Nectar încadrîndu-se astfel, în categoria băuturilor răcoritoare necarbonatate cu suc de fructe.
Alături de Cappy Nectar, Cappy Selecţii 100% şi Cappy Tempo, Cappy Tempo light întregeşte oferta Cappy pe piaţa românească, consumatorul avînd posibilitatea de a alege ceea ce se potriveşte cel mai bine cu personalitatea şi modul său de viaţă.
Cappy Tempo light este comercializat în ambalajul de 2 litri PET, oferind consumatorilor băutura răcoritoare preferată la un preţ avantajos. Eticheta noului produs, plină de culoare, reflectă gustul, strălucirea şi vitalitatea fructelor din care este făcut sucul. Fondul argintiu sugerează lumina zilelor de vară şi evidenţiază atributul principal al Cappy Tempo light: fără adaos de zahăr.
Sloganul Cappy Tempo light - "E uşor să te simţi bine" - va fi comunicat consumatorilor prin intermediul unui spot TV şi a materialelor de activare la punctele de vînzare.
Adriana Jascău, Coca-Cola România Brand Manager NCB, a declarat: "Prin lansarea Cappy Tempo light, dorim să le comunicăm consumatorilor noştri cît este de uşor să se simtă bine alegînd acest produs de calitate al Companiei Coca-Cola Cappy Tempo light vine să întregească oferta gamei Cappy Tempo şi, împreună cu celelalte arome, să ofere răcoarea plină de savoare de care avem nevoie zi de zi".