Într-un context economic şi geopolitic dificil, Codecool Romania încheie anul fiscal 2022 cu o creştere de 60% a cifrei de afaceri, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit sursei citate , Codecool Romania a atras, în 2022, cu 45% mai multe companii partenere - UST Global, Fwf (Future Work Force), IQNOX, Saltech sau EOS IT. Acestea, alături de companii de top deja aflate în ecosistemul corporate Codecool - DPD, OTPBank, Vodafone, Accedo, Motorola şi alţii, au integrat în echipele de IT cei mai valoroşi absolvenţi de programare din România.
Scoala utilizează o metodologie de predare unică în ţara noastră, care îmbină particularităţile unei şcoli de coding cu experienţa pe care o întâlneşti numai într-o companie de software. Mai precis, cursanţii învaţă 4 până la 6 limbaje de programare în 10 luni intense de şcoală, alături de mentori cu experienţă care investesc timp şi energie pentru ca participanţii să-şi fixeze şi un set impresionant de abilităţi interpersonale, cum ar fi time management, comunicarea asertivă, abilităţile de prezentare şi inclusiv modul de lucru Agile, simulând astfel un mediu de lucru real.
Cu această capacitate de a genera viitori candidaţi extrem de bine pregătiţi, Codecool a înregistrat anul trecut în România o creştere de 60% a numărului de cursanţi, iar la nivel European o creştere de 70%. La finalul studiilor, 145 dintre "codecoolerii" promoţiei 2022 au fost integraţi în companiile partenere din România, cu 20% mai mulţi decât în 2021.
"2022 a fost un an important pentru business, unul în care continuăm strategia noastră pentru viitor: aceea de a deveni un actor major în piaţa de educaţie şi recrutare IT din Europa. De 3 ani suntem o sursă de talente tech de încredere pentru companiile de tehnologie, iar fuziunea Codecool cu SDA ne aduce în poziţia de lideri pe această piaţă - global, am încheiat anul 2022 cu un număr cumulat de +18000 de absolvenţi şi peste 450 de parteneri corporate", precizează Claudia Tamaşi, Country Manager Codecool România.
Codecool are în prezent o rată de angajabilitate de 99% în România (şi 98% la nivel European). Iar pentru 2023, Codecool va continua misiunea de a forma şi recruta talente IT, experţi şi echipe care să contribuie la digitalizare şi inovaţie în rândul micro-întreprinderilor, IMM-urilor şi marilor corporaţii multinaţionale din ţară.
"Succesul Codecool este dat de modelul de formare, adaptarea la cerinţele clienţilor, pregătirea excepţională a mentorilor şi, cel mai important, de calitatea studenţilor noştri. Înainte de a deveni partener în educaţie, Codecool realizează un screening online al aplicanţilor urmat de un interviu în care evaluăm abilităţile de interacţiune şi team-work şi facem o serie de teste de logică, softskills şi chiar gândire algoritmică. Studenţii selectaţi întră în etapa gratuită de test, ce ţine până la 11 săptămâni. Apoi, după ce trec de prima evaluare, pot începe modulele avansate de studiu, pregătindu-se astfel să devină veritabili specialişti în IT.
Sunt foarte explicit în descrierea acestor etape din cel puţin două motive. Unul, pentru că ele ne arată nouă, studentului şi companiilor partenere că am luat decizia corectă şi că urmează să pregătim un expert gata să preia taskuri şi să joace în echipă. Şi doi, pentru că acesta e felul nostru în care creştem încrederea de care deja se bucură profesioniştii în IT în România, cotată de IRES la 77% în 2022", completează Tudor Sălcudeanu, Marketing Manager Codecool România.