Compania Electric Plus a făcut în 2016 investiţii de aproximativ 1,1 milioane euro, incluzând aici şi investiţia într-un bloc de locuinţe pentru salariaţi, potrivit unui comunicat al companiei. Electric Plus, liderul naţional în producţia de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23,1 milioane de euro în anul 2016, brandul său Barrier fiind în creştere cu 36% faţă de 2015.
Electric Plus a achiziţionat un bloc cu şaizeci de spaţii locative. Investiţia amenajării se ridică la 700.000 de euro şi va oferi angajaţilor locuinţe complet mobilate şi utilate.
Reprezentanţii companiei precizează: "Într-o perioadă în care companiile scad periodic bugetele şi valorizează fiecare creştere salarială, motivarea non-salarială are un impact major. Succesul comercial depinde de folosirea completă a talentelor angajaţilor şi de performanţa acestora. Electric Plus recunoaşte că e foarte bine să reţii angajaţii vechi, care ştiu cum funcţionează întregul proces de producţie. De aceea, angajaţii sunt mereu valorizaţi şi ştiu că părerile lor contează, sunt luate în considerare de către management".
Ştefan Zoican, manager Resurse Umane, Electric Plus spune: "Oamenii sunt diferiţi şi nu pe toţi îi motivează acelaşi lucru. Faptul că adevărata motivaţie vine de la realizări, dezvoltare personală, satisfacţie profesională şi recunoaştere a fost demonstrat de Hertzberg. Prin urmare, solicităm periodic părerea angajaţilor noştri şi creăm programe prin care le respectăm dorinţele".
Pe lângă politicile de resurse umane care se referă la pachete financiare, planuri de carieră şi programe de training şi dezvoltare profesională, compania va finaliza, în septembrie, lucrările la imobilul destinat angajaţilor.
Adrian Gârmacea, CEO Electric Plus spune: "O companie este mare dacă angajaţii ei sunt măreţi. Îi încurajăm să-şi continue studiile, să-şi dezvolte talentele, îi inspirăm să-şi atingă scopul, învăţându-i că oportunităţile sunt infinite".
Potrivit firmei: "Electric Plus intenţionează să organizeze evenimente care presupun participarea familiilor angajaţilor pentru a contribui la consolidarea sentimentului de apartenenţă la o echipă mare şi unită, a sentimentului de mândrie profesională şi a ataşamentului fată de organizaţie. Pentru a fi performanţi, este evident că angajaţii au nevoie să se simtă parte dintr-o organizaţie care susţine echilibrul dintre viaţa privată şi viaţa profesională, care încurajează dezvoltarea personală alături de dezvoltarea carierei, spiritul de echipă şi colaborarea".
Gabriel Miron, Manager Marketing, Electric Plus spune: "Un angajat motivat şi loial, mândru de compania pentru care lucrează va fi cel mai bun ambasador pe care o organizaţie îl poate avea".
În 2017, compania îşi propune ca obiective majore implementarea SAP, o investiţie de aproximativ 500.000 euro, şi demararea investiţiei într-o nouă capacitate de producţie, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.