COMPLICE.RO:  95% dintre experienţele pentru companii au revenit în offline

G.D.
Companii / 25 mai 2022

Oana Pascu, fondator Complice.ro

Oana Pascu, fondator Complice.ro

Odată ridicate restricţiile, companiile din România au reacţionat imediat şi au reluat evenimentele organizate pentru echipe în offline, arată datele Complice.ro, furnizor de soluţii experienţiale pentru corporate şi residential, conform unui comunicat remis redacţiei. Astfel, în prima parte a anului, 95% dintre solicitările pentru programele de reward & recognition au fost pentru experienţe offline, o creştere cu peste 40% faţă de perioada similară din 2021. De asemenea, numărul solicitărilor pentru evenimente experienţiale organizate de companii pentru angajaţi şi parteneri s-a dublat comparativ cu acelaşi interval al anului trecut.

Potrivit sursei citate, mai mult de jumătate dintre clienţii Complice.ro din segmentul corporate au solicitat în prima parte a anului organizarea de evenimente experienţiale offline. Acestea au ca obiectiv principal crearea unei coeziuni între angajaţi sau între companie şi partenerii de business cu care nu s-au văzut fizic deloc sau aproape deloc, de la debutul pandemiei. Spre deosebire de perioada pre-pandemică, aceste acţiuni presupun micro-interacţiuni, în echipe de 8-12 persoane, în cadrul cărora se urmăreşte îmbinarea abilităţilor profesionale cu pasiunile acestora.

"Experienţele au devenit în ultimii doi ani preferate de companii şi parte importantă în strategia de employee engagement. Observăm o creştere tot mai mare a ponderii celor care îşi doresc să integreze astfel de evenimente în viaţa angajaţilor, pentru că au putut cuantifica efectele benefice ale acestora în conectarea echipelor şi impactul experienţelor asupra productivităţii individuale. Echipele acum au nevoie să fie stimulate creativ, iar soluţiile oferite de noi contribuie astfel la creşterea gradului de retenţie a angajaţilor", a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Top experienţe preferate de companii pentru angajaţi

Pentru a-şi îndeplini aceste obiective, se conturează o preferinţă a companiilor de a oferi astfel de experienţe recurent. Şedinţele strategice, review-urile de rezultate sau şedinţele cu partenerii de business au devenit astfel mai creative, trecând din mediul online sau de la birou în spaţii neconvenţionale, cum ar fi într-o prăjitorie de cafea sau într-un atelier de brewing.

Printre cele mai apreciate experienţe planificate de Complice.ro pentru companii în prima parte a acestui an se numără atelierele de cupaje, degustările private de băuturi sofisticate, seri private de tip casino, treasure hunt personalizat, cursuri de supravieţuire sau workshopuri de cooking. Bugetul alocat pentru astfel de experienţe în echipă a variat de la 25 - 500 euro/angajat, în funcţie de tipul de experienţă şi infrastructura necesară, subliniază sursa citată.

Bugetul alocat pentru cadouri corporate individuale - 73 de euro/persoană

O creştere se remarcă şi la nivelul experienţelor individuale, preferate în cadrul iniţiativelor de reward & recognition. Pentru aceste acţiuni, majoritatea clienţilor corporate au preferat să ofere pachete de experienţe la alegere, cu buget predefinit, media pentru aceste achiziţii fiind de 73 euro/persoană.

"Flexibox este opţiunea preferată de companiile care îşi doresc să-şi recompenseze angajaţii sau partenerii într-un mod creativ. De multe ori pachetele sunt personalizate, iar destinatarul poate alege fie o experienţă individuală, fie una chiar alături de familie. Componentele wellness şi life-work balance au devenit o prioritate pentru multe companii. Această direcţie s-a remarcat în perioada pandemiei, dar cu siguranţă va rămâne în pachetul de beneficii şi în perioada următoare", a mai precizat Oana Pascu.

Top experienţe preferate vara

Experienţele de grup, fie că vorbim de segmentul corporate sau cel residential sunt de altfel preferate de clienţii Complice.ro, în special pe fondul celor doi ani de restricţii.

"Clienţii noştri îşi doresc să trăiască experienţe inedite alături de cei dragi, familie sau prieteni, prin urmare am inclus în portofoliu o serie de noi experienţe care se adresează grupurilor mici, inclusiv familii cu copii. Se observă o tendinţă de a petrece timp în natură, de a căuta reconectarea, după o perioadă îndelungată şi stresantă, aşadar am creat pachete care să îmbine relaxarea cu aventura, dezvoltarea personală cu conectarea, adrenalina şi ieşirea din zona de confort cu plăcerea de a face ceva complet diferi"t, a mai precizat Oana Pascu.

Printre cele mai noi cadouri experienţiale adăugate în portofoliul Complice.ro se numără treasure hunt în parcurile din Bucureşti sau în cele mai frumoase oraşe din Romania (Braşov, Sinaia, Sibiu, Constanţa), evadare în natură cu cazare în tiny houses, întreceri cu maşinuţe cu telecomandă, ateliere de gătit cu familia sau degustări de whisky ori gin, precum şi extinderi ale portofoliului de experienţe ce includ adrenalină, cum ar fi sky diving indoor, survol şi acrobaţii cu avionul de mici dimensiuni ori curse de mini-maşinuţe pe stradă, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb