Connections Consult (CC), grup de companii de transformare digitală, listat pe Piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, dezvoltă o nouă platformă pentru serviciile de mobilitate online, se transmite printr-un comunicat de presă al grupului Connections Consult.
Relansată cu noi funcţiuni şi operaţiuni mai rapide, dar şi o interfaţă interactivă, platforma aduce într-un singur loc serviciile de mobilitate potrivite atât pentru cei care vor să-şi cumpere o maşină, cât şi pentru cei care sunt doar interesaţi de utilizare.
Proiectul, care presupune tranziţia către o nouă platformă, va permite unificarea componentelor deja dezvoltate în versiunea anterioară a platformei şi va facilita implementarea de noi funcţionalităţi pentru optimizarea proceselor de lucru. Prin rescrierea platformei în limbajul de programare Laravel, se va asigura securitatea şi integritatea platformei, dar şi creşterea performanţelor site-ului. Această schimbare îmbunătăţeşte semnificativ atât experienţa utilizatorilor, cât şi modalitatea de administrare a site-ului. Totodată, va avea loc şi un proces de actualizare al design-ului curent către o interfaţă mult mai prietenoasă, modernă, intuitivă, aliniată la standardele cele mai ridicate în domeniu.
"Suntem încântaţi să dezvoltăm acest proiect pentru o companie care e deja un nume consacrat în domeniul său şi la care am găsit aceleaşi trăsături care ne definesc şi pe noi, precum caracterul inovator, spiritul competitiv şi abordarea dinamică. Scopul proiectului este dezvoltarea unei noi platforme, bazate pe un framework mult mai solid, cum este Laravel, şi avem în vedere atât procesele din spate, cât şi experienţa utilizatorului final. Pentru noi acestea nu sunt doar procese de transformare digitală, ci evoluţii ale unor poveşti de business, la care contribuim cu expertiza noastră şi tehnologiile pe care le folosim", declară Radu Marcu, co-CEO Connections Consult.
Într-un sector auto în care ecommerce-ul îşi face tot mai simţită prezenţa şi în care vânzările online sunt aşteptate să crească şi în 2023 cu aproximativ 20%, investiţiile în transformare digitală şi în platformele online au devenit o necesitate.
"Ne bucurăm să avem în procesul nostru de transformare un partener precum Connections, care ne-a ajutat să venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu soluţiile de care aceştia au nevoie. Porsche Finance Shop a fost încă de la lansarea sa un produs care a revoluţionat tot ceea ce ştiam despre achiziţia unei maşini online, iar acum trece la un nou nivel. Modernizarea platformei este în linie cu procesul nostru de digitalizare şi reprezintă o evoluţie semnificativă în domeniul serviciilor de mobilitate, oferind o experienţă completă şi personalizată pentru toţi clienţii", spune Adriana Burlacu, New Mobility and Digital Sales Manager la Porsche Finance Group Romania.
Connections şi-a propus pentru anul în curs dezvoltarea liniei de custom software development şi estimează că mai bine de jumatate din veniturile totale vor fi doar pe acest segment.