CEC Bank a obţinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru procesul digital accesare a produselor bancare de la distanţă, cu identificare video, în baza noilor prevederi legale, conform unui comunicat remis redacţiei. De asemenea, banca extinde serviciile disponibile online cu trei produse şi servicii noi.
"Am fost prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare. Am continuat să dezvoltăm magazinul online bancar CEC-IN şi azi avem un portofoliu complet de servicii bancare pentru persoane fizice care pot fi accesate 100% online: de la conturi şi carduri, la mobile banking şi produse de creditare: carduri de credit, credite de nevoi personale, preaprobare pentru creditele de nevoi cu ipotecă. Prin diversificarea ofertei de conturi bancare disponibile online, clienţii pot alege acum între pachete de servicii basic şi pachete premium - adaptate nevoilor şi obiceiurilor de consum. Vom continua să dezvoltăm zona de servicii bancare digitale, dar în acelaşi timp, ne păstrăm angajamentul faţă de economia României şi ne vom păstra reţeaua teritorială - cea mai mare din ţară, dezvoltând un model de business omni-channel, în care serviciile bancare sunt disponibile atât online, cât şi prin intermediul celor peste 1 000 de unităţi bancare", a declarat Bogdan Neacşu, Director General CEC Bank.
Potrivit sursei citate, oferta de produse şi servicii bancare ce pot fi accesate 100% online prin magazinul bancar CEC-IN, a fost completată cu produse noi: pachetul de cont bancar Smart, Pachetul de cont bancar Premium şi, în plus, a fost adăugată şi posibilitatea de actualizare a datelor 100% online. Noile produse vin în completarea ofertei existente, care include Pachetul de cont bancar Bun venit, carduri de credit, împrumuturi de nevoi personale ce pot fi accesate 100% online, cu zero drumuri la bancă.
Procesul de contractare online a produselor bancare este simplu şi poate fi parcurs de pe orice dispozitiv, de oriunde, în câteva minute: clientul selectează produsul, introduce datele de contact şi date personale, face un selfie, o poză a cărţii de identitate şi validează cererea în cadrul unui apel video cu un operator. Procesul se finalizează cu semnarea electronică a contractelor, în aceeaşi zi.
Pachetul Smart este un pachet de cont bancar care acoperă nevoile financiare ale oamenilor moderni. Pachetul include toate serviciile necesare pentru operaţiunile de zi cu zi (cont, card, internet şi mobile banking, alerte SMS), cu zero comision lunar de administrare dacă clientul are încasări cel puţin egale cu salariul minim pe economie. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi pentru primele 5 plăţi interbancare în lei efectuate în fiecare lună prin canalele digitale, subliniază sursa citată.
Pachetul Premium este un pachet up market, care, pe lângă toate serviciile necesare operaţiunilor de zi cu zi (cont, card Visa Gold, internet şi mobile banking) include şi servicii VIP: asigurări de călătorie, acces în lounge-urile aeroporturilor, cash back pentru tranzacţiile la comercianţi. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi nici la plăţi interbancare efectuate în lei, efectuate prin canalele digitale.
Actualizarea datelor personale este un proces prin care toţi clienţii trebuie să treacă periodic, pentru a putea utiliza serviciile bancare în condiţii de siguranţă. Din luna august, clienţii Băncii îşi pot actualiza datele 100% online, în câteva minute direct de pe site-ul www.cec.ro, se mai arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.08.2022, 15:42)
De ce nu au utilizat platforma yumiDosc care era existenta fara sa mai faca niste costuri inutile.