Forumul economic "Reformă şi Relansare - România 2010 - Industria Bunurilor de larg consum - Industria de textile, Modă & Industriile Creative" desfăşurat, astăzi, în capitală, sub înaltul patronaj al Parlamentului României, a fost o oportunitate de armonizare a politicilor publice cu noile nevoi ale pieţei create de actuala configuraţie economică. Una dintre principalele direcţii ale dezbaterii a fost educarea viitorilor specialişti din industria textilă, primul pas fiind semnarea a două Parteneriate Strategice cu Franţa şi Germania.
De asemenea, vorbitorii au pus accent pe lipsa de interes a consumatorilor faţă de produsele autohtone, problemă semnalată şi de către preşedintele Asociaţiei Germane de Retail pentru Textile şi Accesorii, domnul Klaus Stange. "România nu îşi promovează suficient mărcile proprii, industria românească ar trebui să se îngrijoreze şi să ia atitudine faţă de faptul că majoritatea magazinelor de succes sunt venite din exterior şi comercializează produse internaţionale. Este foarte important nu doar să creaţi, ci să promovaţi, mărci autohtone care să concureze mărcile internaţionale pe piaţa internă".