Cosmetic Plant lansează gama superioară FaceCare, un set de produse pentru îngrijirea tenului care are la bază ingrediente revoluţionare, folosite în premieră de un producător român, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, Cosmetic Plant înregistrează o premieră pe piaţa produselor cosmetice din România, folosind ingrediente revoluţionare de ultimă generaţie şi cu eficienţă sporită: Olea Vitae PLF, Acid hialuronic 4D şi CBD (canabidiol). În această primă etapă, noua gamă este compusă din 9 produse: 5 creme antirid şi 4 creme de hidratare, din care 2 creme pentru contur ochi şi buze, 1 ser antirid şi 1 gel intens hidratant.
Doctor Susana Laszlo, co-acţionar Cosmetic Plant, a declarat: "Lansarea noii game FaceCare este unul dintre obiectivele pe care COSMETIC PLANT şi le-a propus pentru acest an, ca urmare a strategiei de dezvoltare şi de relansare a companiei. Astfel, ducem mai departe spiritul inovator al mamei mele, dna. Ileana Meşter, care a stat la baza naşterii acestei companii de familie, în 1991. Inovaţia şi remodelarea continuă a portofoliului de produse sunt instrumente fără de care nu poţi să ţii pasul cu o piaţă atât de dinamică în care există o nevoie permanentă de a experimenta produse noi ca eficienţă şi diversitate. Vom continua lansările de produse şi în perioada următoare, atât în categoria FaceCare cât şi BodyCare, HairCare şi SunCare. Mai mult, vom lansa alte categorii noi."
De asemenea, noua gamă FaceCare foloseşte în totalitate sticla, recipientele fiind prevăzute cu pompiţă de dozare care previne risipa şi permite o dozare igienică a produsului.
Dr. Susana Laszlo a adăugat: "Noul ambalaj are finisări speciale şi un design care atrage atenţia de la distanţă şi care corespunde repoziţionării brandului COSMETIC PLANT în categorie. Picătura, elementul central al noului design pentru cutii, este "acel ceva" care povesteşte cel mai mult despre noi: ştiinţa de a doza optim picăturile ingredintelor pentru potenţarea efectelor plantelor. Prin lansarea gamei FaceCare ţintim o creştere de 25% în această categorie anul viitor."