Cosmetic Plant şi-a majorat business-ul cu 20% în nouă luni

Adina Lateş
Companii / 21 octombrie 2015

Cosmetic Plant, producător local de cosmetice, anunţă finalizarea unei noi investiţii în linia de producţie de la Cluj-Napoca, dar şi majorarea business-ului şi a exporturilor în primele trei trimestre ale anului în curs, informează un comunicat de presă remis redacţiei.

Astfel, compania a raportat în primele 9 luni din 2015 o cifră de afaceri de cca. 7,2 milioane de lei (1,6 milioane de euro), în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinându-şi astfel trendul ascendent înregistrat încă din primul trimestru din acest an.

"Această evoluţie a fost determinată de mai mulţi factori printre care se numără lărgirea reţelei de distribuţie, creşterea numărului de lanţuri de hipermarketuri cu care colaborăm şi, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere. De asemenea, un rol important în obţinerea creşterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineînţeles şi modificările efectuate în gama noastră sortimentală", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că primele trei trimestre au fost marcate şi de finalizarea unei noi investiţii în retehnologizarea liniei de producţie din fabrica din Cluj-Napoca. Proiectul cofinanţat de Uniunea Europeană a avut ca obiect achiziţionarea a două utilaje moderne şi performante. Astfel, fabrica a fost dotată cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată şi de un utilaj de umplut pliculeţe cu creme şi lichide.

"Investiţia în cele două utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling", a mai spus Susana Laszlo.

"Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.

Primele 9 luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu cca. 145%", se mai arată în comunicat.

"În prima parte a anului am început să exportăm în ţări noi precum Iordania, Portugalia şi Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relaţiilor cu partenerii străini existenţi. Astfel, relaţia cu Republica Moldova este foarte promiţătoare, iar în Ungaria am reuşit, prin intermediul reprezentanţei deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanţuri de farmacii", a subliniat Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte produsele care au avut cele mai bune cifre de vânzări în primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat că gama anticelulită, extinsă cu 6 noi produse în luna iunie, a raportat creşteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, gamele Argan şi Q10 + ceai verde au înregistrat creşteri de 28%, respectiv 23%.

"Pe lângă face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, în aceste trei trimestre am finalizat şi dezvoltarea a 8 produse noi: două creme pe bază de Galbenele BIO şi şase produse anticelulită cu reţete moderne", a mai spus Susana Laszlo.

De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat că planurile privind gamele de produse nu se opresc aici, urmând ca până la finele lunii noiembrie să fie lansate două noi game.

În ceea ce priveşte previziunile companiei pentru întregul an 2015, creşterile raportate până în acest moment au determinat o viziune optimistă. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se aşteaptă la un business în creştere cu 20% faţă de 2014.

"Ţinând cont de investiţiile realizate şi de gamele nou lansate, pentru acest an mizăm pe atingerea unui business de cca. 2 milioane de euro", a încheiat Susana Laszlo.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb