Producătorul de lactate Covalact a investit aproximativ 150.000 de euro pentru rebranduirea sub numele "Covalact DE ŢARĂ" a tuturor produselor din portofoliul companiei aflate anterior sub brandul "Covalact", a declarat pentru Agenţia NewsIn directorul de marketing al companiei, Willy Cristea.
Astfel, produsele sub noul brand se găsesc în magazine începând cu luna decembrie.
"Investiţia în rebranding se ridică la aproximativ 150.000 euro, incluzând partea de research, creaţie, înlocuire ambalaje şi o campanie de comunicare care a început în noiembrie şi continuă şi luna aceasta" a declarat Willy Cristea.
De asemenea, compania are în plan, pentru 2009 şi 2010, investiţii de 1,5 milioane euro pentru modernizare tehnologică. "Primele instalaţii, pentru iaurt, smântână şi unt, au fost puse în funcţiune în septembrie 2009 şi procesul continuă în cursul anului 2010, când vor fi puse în funcţiune şi alte noi instalaţii, respectiv cele pentru brânză proaspătă şi brânzică de casă, investiţiile totale ridicându-se la 1,5 milioane euro", se arată în datele companiei.