Producătorul de lactate Covalact a lansat o nouă campanie menită să sporească notorietatea brandului Covalact de Ţară şi să contribuie la creşterea cotei sale de piaţă. Sloganul noii campanii este "Covalact de ţară. Prea bun. Prea ca la ţară", informează un comunicat remis redacţiei.
În perioada 2010-2011, Covalact îşi va continua planul de dezvoltare şi va investi peste 1,3 milioane de euro în creşterea calităţii produselor, diversificarea portofoliului, precum şi mărirea capacităţilor de producţie şi logistică. Compania a investit peste 1,5 milioane de euro în acest scop în ultimii doi ani. Covalact estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, când compania a înregistrat venituri de peste 25 milioane de euro.
"Covalact a înţeles că românii îşi doresc să se reîntoarcă la gustul adevărat şi sănătos de ţară, iar reţetele noastre respectă tradiţia Ardealului. Românii îşi doresc produse de calitate gustoase, sănătoase, iar Covalact de Ţară este brandul care le aduce toate aceste lucruri," a declarat Zsolt Kovacs, Vicepreşedinte Covalact.