Apemin ZIZIN, producător de pe piaţa apelor minerale naturale româneşti, anunţă o creştere a vânzărilor de 34% pentru brandul Zizin, în primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cu o cifră de afaceri pentru brandul Zizin de peste 4,5 milioane de euro, compania a reuşit să-i menţină acestuia trendul ascendent, pe o piaţă aflată în uşoară scădere.
În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă şi rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distribuţiei, dezvoltarea departamentului logistic şi suplimentarea capacităţilor de producţie. Brandul Zizin a beneficiat de modificări atât la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cât şi la nivel de mesaj şi comunicare a produsului.
"Început în 2013, procesul de schimbare a brandului ZIZIN se află încă în desfăşurare. Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reuşim să acoperim toate canalele de distribuţie din România - tradiţionale şi moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt şi mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare - campania de imagine < < Dă cu pace > >", declară Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.
Compania Apemin Zizin, societate cu capital privat autohton, îmbuteliază sub brandul Zizin ape minerale naturale plate şi carbogazificate.