"D-Link România", filiala locală a producătorului taiwanez de echipamente de reţelistică, a înregistrat o creştere a vânzărilor de echipamente cu 45% în primul trimestru al anului, faţă de perioada similară a anului 2008, potrivit datelor furnizate de companie.
"Cifrele privind vânzările de echipamente D-Link în România în primul trimestru al acestui an ne sunt favorabile, indicând o creştere cu aproximativ 45% faţă de perioada similară a anului trecut. Putem afirma acum, după ce am finalizat centralizarea rezultatelor de vânzări primite de la toţi partenerii noştri locali, că anul 2009 a marcat un debut în forţă pentru D-Link pe piaţa din România, perioada de criză reprezentând un bun prilej pentru noi de a ne consolida şi de a ne îmbunătăţi semnificativ cota de piaţă", a declarat Bogdan Mihalcea, director de ţară D-Link România.
Acesta a precizat că deşi a existat o diminuare a numărului de proiecte în sectorul public din piaţă, compania a înregistrat o creştere notabilă în segmentul de IMM/consumer datorită reorientării clienţilor către produse cu un raport superior calitate/preţ. "Mizăm în continuare pe acest trend, cu atât mai mult cu cât de la începutul trimestrului II au sosit deja cereri pentru proiecte mai complexe. Un alt semn îmbucurător a fost reprezentat de încrederea pe care companiile foarte mari ne-au arătat-o, fiind deja livrate primele soluţii de networking dedicate", a spus Mihalcea.
Compania "D-Link" a adoptat la nivel global o serie de măsuri specifice care ţin cont de contextul economic actual. Strategia actuală se bazează pe consolidare şi pe cucerirea rapidă a unor verticale care până acum ne erau mai puţin accesibile, însă, datorită crizei, acestea au devenit o oportunitate.
"Pentru noi criza este o bună ocazie de a ne îmbunătăţi cota de piaţă şi de a eficientiza procesele interne. În 2009, majoritatea eforturilor noastre se îndreaptă către sprijinirea partenerilor, pentru ca ei să depăşească cu bine această perioadă mai dificilă, şi le oferim întreg suportul nostru. Am lansat programul de parteneriat D-Link Partner+, prin intermediul căruia oferim partenerilor noştri suport specializat, prezentând uneltele necesare maximizării potenţialului şi profiturilor companiilor. Obiectivul major al Partner+ este acela de a determina creşterea vânzărilor şi a numărului de clienţi în condiţiile crizei actuale", a spus Bogdan Mihalcea.
D-Link a investit masiv în dezvoltarea segmentului SMB Enterprise, compania fiind bine poziţionată în condiţiile actuale, în care se caută obţinerea unor beneficii maxime, dar cu bugete restrânse.
Compania a înregistrat un boom al vânzărilor către segmentul telecom, în special datorită cererii venite dinspre operatori, aceştia acoperindu-şi necesarul de infrastructură şi echipamente CPE, cât şi datorită utilizatorilor finali, care şi-au dezvoltat propria reţea.