Sub deviza "Imagine panoramică dintr-un click!", Sony lansează campania locală de promovare a vârfului de gamă din seria de camere foto compacte Cyber-shot, modelul TX5, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Dana Rogoz devine imaginea camerei Cyber-shot TX5 în România.
Campania "Imagine panoramică dintr-un click!" abordează câteva canale media principale: online (standard şi social media), outdoor şi activităţi BTL şi se întinde de la mijlocul lunii octombrie până la mijlocul lunii decembrie 2010.
"Prin această campanie, vrem să aducem în prim-plan un aparat foto compact, ultra-portabil, care răspunde nevoilor de distracţie ale publicului tânăr. Fără înghesuială în imagini: cu Cyber-shot TX5, toţi prieteni încap în fotografie, prin funcţia Intelligent Sweep Panorama. Uşor de utilizat, cu doar un simplu click, funcţia de panoramare este un atu pentru tinerii înconjuraţi de prieteni, dornici de distracţie, alături de rezistenţa aparatului la cele mai dure condiţii: apă, praf, nisip, îngheţ sau şoc", declară Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony România.
Modelul Cyber-shot TX5, rezistent la apă, praf, şoc sau îngheţ reprezintă prima cameră foto de la Sony cu aspect elegant impresionant, care se descurcă în orice situaţie. Funcţia Intelligent Sweep Panorama lipeşte automat o serie de cadre de înaltă rezoluţie pentru a crea o singură imagine superbă, amplă, panoramică.