"Danone" lansează noi variante de iaurturi

Monica Măgureanu
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 9 octombrie 2008

"Danone", lider detaşat pe piaţa iaurturilor din România, anunţă noi lansări de produse, în cadrul celor mai cunoscute mărci ale sale - Activia, Nutriday, Frutmania.

Noile lansări confirmă orientarea companiei către produse gustoase şi echilibrate nutriţional şi continuă strategia inovării în gama de produse funcţionale, cu beneficii pentru sănătate. În acelaşi timp "Danone" se gândeşte să aducă aceste produse mai aproape de nevoile şi posibilităţile consumatorilor săi, lansând pe piaţă noi variante de iaurturi, în ambalaje mici, la preţuri convenabile.

Activia este gama de produse Danone care a înregistrat în ultimii ani cel mai ridicat ritm de creştere în opţiunile de cumpărare ale consumatorilor din România. Lansate în anul 2001, iaurturile Activia sunt binecunoscute de consumatori şi se bucură de o notorietate de 99% în rândul românilor. Activia a deţinut în 2007 o cotă de piaţă de 12% în categoria iaurturi, o performanţă deosebită pe o piaţă care oferă atâta diversitate.

Activia Cremă de Iaurt este un produs nou, cu o formulă unică, ce îmbogăţeşte gama Activia Natur. Gustul uşor şi textura cremoasă a noului Activia reprezintă atuurile cu care Danone îşi propune să atragă consumatorii care doresc să încerce o nouă senzaţie gustativă. În plus, fiind un iaurt Activia, ajută la reglarea tranzitului intestinal lent, prin fermentul Bifidus ActiRegularis, brevetat şi utilizat exclusiv pentru produsele Danone. Pe lângă beneficiul de sănătate, un pahar de Activia Cremă de Iaurt aduce organismului, cantităţi semnificative de calciu şi proteine, şi un aport caloric de 86 kcal, care reprezintă 4% din Cantitatea Zilnică Estimată (CZE) pentru energie.

Tot în gama Activia Natur se integrează şi Activia Mini. Pentru prima dată Activia este disponibil în pahare mici, de 100g. Prin urmare, la un preţ mai mic, iaurtul oferă acelaşi beneficiu în reglarea tranzitului intestinal lent. Cu Activia Mini noii consumatori vor putea să obţină beneficiile specifice Activia, la un cost redus.

Activia Musli şi Mere este o ofertă nouă în cadrul gamei Activia Fibre. Aroma merelor verzi, împreună cu gustul bogat al cerealelor din musli, sunt atuurile pe care mizează noua reţetă. Activia Musli şi Mere se adresează în principal celor care preferă fructele tradiţionale. Aceştia vor beneficia totodată de acelaşi efect de reglare a tranzitului intestinal lent, specific iaurturilor Activia.

Nutriday are la bază peste 80 de ani de experienţă ai Grupului DANONE în fabricarea iaurtului, fiind una dintre gamele cu cea mai diversificată ofertă: iaurturi tradiţionale, iaurturi de băut, iaurturi cu fructe. Conceptul gamei Nutriday se construieşte pe răspunsul adecvat la nevoile nutriţionale ale diverselor segmente de consumatori, fără a uita "ingredientul plăcerea gustului". Iaurturile simple Nutriday, cu diferite niveluri ale conţinutului de grăsime, se adresează celor care îşi doresc un aliment sănătos şi natural, cu sau fără restricţii la consumul de grăsimi.

Nutriday natural este cel mai cumpărat iaurt simplu de pe piaţa românească.

Nutriday Cocktail de fructe este o băutură hrănitoare şi extrem de gustoasă preparată din iaurt şi combinaţii surprinzătoare de fructe, disponibil în două variante irezistibile: cu căpşuni şi banane sau cu zmeură şi afine. Cu această inovaţie, dorim să aducem Nutriday mai aproape de adolescenţii şi tinerii activi: această băutură cu un conţinut echilibrat de nutrienţi, este gustarea ideală ce poate fi consumată la şcoală, la serviciu, la sport sau la plimbare. O porţie de 125 g aduce un aport caloric de 84 kcal, adică 4% din Cantitatea Zilnică Estimata (CZE) şi conţine 1,5 g de grăsime.

Nutriday Uşor este un produs cu un preţ care "bate" orice competiţie: 50 de bani paharul de 100g şi 1,8 lei paharul de 360g. Conţinutul său de grăsime, respectiv 1,4%, este perfect adaptat recomandărilor actuale în nutriţie, astfel că produsul se alătură în mod fericit variantelor cu 4,1% grăsime şi 0% grăsime, existente deja în gama Nutriday. Produsul este ideal pentru consumul familial zilnic, fiind o sursă valoroasă de proteine, calciu şi fermenţi lactici activi. Cu Nutriday Uşor Danone asigură accesul la o alimentaţie completă şi echilibrată pentru toţi consumatorii români, indiferent de venit.

Frutmania este brandul plăcerii intense, rezultate din asocierea unui iaurt fin cu bucăţile mari şi abundente de fructe. Succesul acestei game, care, în cei trei ani de la lansare, a oferit multe surprize consumatorilor, ne îndreptăţeşte să aspirăm la o nouă confirmare.

Frutmania Brânzică Fină Aerată este ispita cu care îi provocăm din nou pe consumatorii dornici să guste experienţa delicată şi încântătoare a unui desert sau a unei gustări reconfortante. Fabricat în Germania, produsul conţine un strat de brânzică fină aerată şi un strat de dulceaţă cu bucăţi mari de fructe şi este acum disponibil în variantele cu căpşuni şi cu cireşe. Un pahar de 125g de Brânzică Fină Aerată aduce 151 Kcal, reprezentând 8% din necesarul caloric, conform Cantităţii Zilnice Estimate (CZE).

Cantitatea Zilnică Estimată (CZE) reprezintă cantitatea de nutrienţi şi energie furnizată de alimente, estimată ca fiind suficientă la nivelul unei zile pentru o persoană adultă medie. Valorile caracteristice principale sunt: energie: 2000 kcal; proteine: 50 g; carbohidraţi: 270 g, din care zaharuri: 90 g; grăsimi:70g, din care saturate: 20 g.

Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate.

Grupul DANONE a înregistrat în 2007 vânzări de peste 15 miliarde EUR.

DANONE România a înregistrat în anul 2007 o cifră de afaceri de 367 milioane RON, cu 20% mai mult faţă de anul precedent.

Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt. De curând Danone a intrat pe un nou segment de piaţă, cu nectarul Danfruit, sursa de antioxidanţi naturali din extract de ceai verde şi care conţine vitaminele C, E şi provitamina A, cu rol antioxidant.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb