BRD Groupe Societe Generale a amânat ratele a peste 41.000 de clienţi persoane fizice, de la jumătatea lunii martie, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât şi în cadrul soluţiei proprii de amânare. Numărul creditelor amânate la plată depăşeşte 46.000, având în vedere că anumiţi clienţi au solicitat amânarea mai multor credite, anunţă un comunicat al băncii. Acesta arată că aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru trei luni, 8% - pentru şase luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de nouă luni.
Radu Topliceanu, Director General Adjunct al BRD, subliniază: "Am fost alături de clienţii noştri afectaţi financiar de criza COVID, mai întâi printr-o soluţie proprie, pusă rapid în aplicare, iar apoi prin alinierea la soluţia propusă de Guvern. Efortul făcut de echipele noastre pentru tratarea cererilor a fost considerabil şi a completat efortul de a găsi soluţiile cele mai bune pentru munca la distanţă şi în siguranţă. Perioada aceasta ne-a arătat că putem face lucrurile mai repede şi mai simplu - am introdus modalităţi noi de lucru, am dezvoltat aplicaţii şi procese. Sunt încrezător că vom păstra această agilitate pe termen lung".
Începând din luna martie, banca a oferit clienţilor persoane fizice o soluţie proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceştia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020. De asemenea, BRD oferă, până la jumătatea lunii iunie, gratuitate la operaţiunile realizate prin platformele de internet şi mobile banking.
De-a lungul acestei perioade, Contact Center-ul BRD a tratat peste 270.000 de interacţiuni telefonice cu clienţii şi mai bine de 28.000 de solicitări primite prin Facebook şi e-mail.