Previziunile anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) susţin că volumul vânzărilor de telefoane smart va ajunge la nivelul record de un miliard în acest an, că publicitatea pe dispozitive mobile se va orienta pe două canale (tablete şi telefoane smart) şi că peste 90% dintre parolele utilizatorilor se vor dovedi vulnerabile în faţa hackerilor în mai puţin de câteva secunde, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Raportul din acest an acoperă mai multe aspecte, de la poziţia încă dominantă a computerelor personale (PC), în pofida vânzărilor relativ mici faţă de dispozitivele smart, la evoluţia tehnologiei LTE (Long Term Evolution), accesul la date, telefoanele smart şi vulnerabilitatea parolelor de acces la conturile individuale", spune Jolyon Baker, Managing Director, Global TMT Industry în cadrul Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL).
"Din totalul vânzărilor de PC-uri, tablete şi telefoane estimate pentru 2013, piaţa PC-urilor va reprezenta aproape 20%. Pe de altă parte, peste 80% din traficul pe Internet va fi în continuare realizat prin intermediul calculatoarelor tradiţionale (desktop şi laptop). De asemenea, PC-urile vor atrage peste 70% din timpul total petrecut în faţa unui calculator", se mai precizează în comunicat.
Potrivit consultanţilor Deloitte, publicitatea pe telefoane mobile va genera anul acesta 4,9 miliarde de dolari în venituri, respectiv 3,4 miliarde de dolari pe tablete, în timp ce venitul per unitate indică o dinamică diferită, fiecare tabletă generând 7 dolari, în timp ce un telefon smart - 0,6 dolari,