Staţiunea Mamaia este foarte căutată de italieni pentru distracţie, relaxare şi pachete turistice cu minim 5 nopţi de cazare, informează Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa, care a participat în premieră la Targul de Turism TTG Travel de la Rimini.
Reprezentanţii OMD Mamaia s-au intalnit aici cu câţiva dintre cei mai importanţi tour operatori de pe piaţa italiană, pentru a continua discuţiile începute vara aceasta, în info-trip-ul
care a prezentat tour operatorilor şi jurnaliştilor străini tot ceea ce destinaţia Mamaia Constanţa are de oferit.
"Ne bucurăm de prezenţa în număr mare la desk-ul Mamaia Constanţa atât a turiştilor, cât şi a tour-operatorilor italieni. Cu câţiva dintre ei am început deja discuţiile pentru a include staţiunea Mamaia în cataloagele de prezentare din Italia, dar şi pentru a concepe primele pachete care vor fi introduse pe piaţa turistică italiană din 2025. Turiştii italieni tineri caută distracţie şi să fie prezenţi la festivalurile de muzică din destinaţia noastră, iar cuplurile tinere vor pachete de relaxare în staţiunea Mamaia. Nostalgici, italienii care au vizitat Constanţa şi staţiunea Mamaia în urmă cu peste 20 de ani, vor să revină pe litoral. Suntem încântaţi de ospitalitatea italienilor şi de modul în care am fost primiţi la TTG Travel Experience", a declarat George Măndilă - Preşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.
"Tour operatorii italieni sunt interesaţi de pachete turistice complete care trebuie să includă şi componenta culturală a destinaţiei. Turiştii interesaţi sunt familiile care au copii şi tinerii care caută distracţia! Am constatat că există cerere pentru o componentă nouă în care putem include Destinaţia Mamaia - Constanţa pe harta organizării evenimentelor de tip business,
deci nu ne rămâne decât să punem în contact hotelierii din staţiunea Mamaia cu cei care s-au întâlnit cu noi la Rimini în acest an. Evenimentele de acest gen la care participă reprezentanţi din zona turismului internaţional ar oferi o oportunitate extraordinară de a aşeza Mamaia în rândul staţiunilor turistice căutate din întreaga Europă", declară Sebastian Puznava - Vice - Preşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.
Standul României din Italia a fost reprezentat în acest an de 17 firme din sectorul turistic românesc.