Dragoş Bonea, proprietarul companiei Delta Studio, din portofoliul căreia face parte brandul Dalet: "Este pentru prima dată când renumitul designer Karim Rashid semnează o colecţie de obiecte sanitare produse de un brand românesc."
Dragoş Bonea: "Mulţi dintre noi am crescut în locuinţe cu băi cât se poate de comune, dotate cu obiecte sanitare albe. Odată cu lansarea brandului DALET, ne-am propus să transformăm acest spaţiu prin integrarea unor produse de autor şi a unor soluţii de amenajare semnate de arhitecţi talentaţi din România. Ne dorim ca baia să fie mai mult decât un spaţiu cu rol funcţional şi de aceea, pentru gama de obiecte sanitare colorate, am ales viziunea lui Karim Rashid, care va aduce culoare şi stil."
Investiţiile în dezvoltarea brandului Dalet au atins nivelul de 2,5 milioane de euro şi au fost demarate acum patru ani. Această sumă include investiţia de 0,5 milioane de euro în dezvoltarea unor capacităţi proprii de producţie pentru fabricarea mobilierului de baie (Terramob - Piatra Neamţ), precum şi finanţarea stocului de materiale şi produse finite. În prezent, gama Dalet include un număr de 650 de produse.
Principalele canale de vânzări ale produselor din gama Dalet sunt showroom-urile Delta Studio şi ale reţelei de distribuitori (41%), dezvoltatorii imobiliari (28%), magazinul online al Delta Studio şi alte platforme (21%) şi segmentul horeca (4%).