Digi Communications N.V. şi-a depăşit performanţele financiare şi operaţionale în primul trimestru, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform unui comunicat remis redacţiei. Veniturile consolidate ale Grupului, din operaţiunile continue, au crescut cu 21% în primul trimestru al acestui an, ajungând la 361 milioane de euro. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creştere de 9,5% de la an la an, până la 124 milioane de euro. EBITDA ajustată (excluzând IFRS 16) a crescut cu 6,1%, până la 105 milioane de euro.
Potrivit sursei citate, în ianuarie 2022, Grupul a finalizat cu succes tranzacţia privind vânzarea operaţiunilor sale din Ungaria, pentru o valoare totală de 625 milioane de euro.
În primele trei luni ale acestui an, DIGI şi-a mărit portofoliul de servicii cu 2,5 milioane de unităţi, ajungând la 18,7 milioane de RGU, oferind servicii complete, adaptate clienţilor săi rezidenţiali şi de afaceri.
Pe piaţa sa de origine, DIGI se bucură de un trimestru de creştere substanţială a numărului de clienţi. România a înregistrat 14,4 milioane de RGU, ceea ce reprezintă un progres de 9,5%, de la an la an. Majorarea a fost susţinută atât de serviciile mobile, cât şi de cele de bandă largă, care au contribuit împreună cu 79% la creşterea totală. În România, DIGI şi-a menţinut poziţia de lider în rândul operatorilor de telecomunicaţii, în ceea ce priveşte portabilitatea mobilă şi fixă, adăugând peste 180.000 de numere în T1 2022 şi depăşind 3,4 milioane de numere portate de la lansarea serviciului de portabilitate (octombrie 2008), subliniază sursa citată.
Veniturile operaţiunilor din Spania au atins 111 milioane de euro, reprezentând o creştere de 42% faţă de anul precedent, determinată de majorarea cu 29% a numărului de utilizatori de telefonie mobilă. Totodată, progresul este şi rezultatul creşterii numărului de clienţi de internet, cu mai mult decât dublul valorii înregistrate în T1 2021. Utilizatorii de telefonie mobilă au însumat 3,2 milioane, în timp ce numărul celor de bandă largă a ajuns la 575.000.
Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: "DIGI a înregistrat încă o performanţă solidă a veniturilor în primul trimestru din 2022. Ca urmare a vânzării cu succes a operaţiunilor noastre din Ungaria, ne-am concentrat eforturile pe pieţele tradiţionale: România, Spania şi Italia. Totodată, analizăm alte oportunităţi de extindere. Suntem recunoscători clienţilor noştri pentru încrederea lor neîntreruptă şi ne menţinem angajamentul de a oferi, în continuare, servicii remarcabile. De asemenea, aş dori să îmi exprim profunda recunoştinţă faţă de colegii noştri, pentru obţinerea acestor rezultate remarcabile", se menţionează în comunicat.