"Infiniti", brandul premium al constructorului nipon de autoturisme "Nissan", şi-a relocat showroom-ul din Otopeni în Bucureşti, deoarece dezvoltatorul imobilului din localitatea ilfoveană a fost afectat de criză şi nu a mai putut finaliza investiţia.
"Proiectul showroom-ului de la Otopeni (n.r. care trebuia să fie deschis în luna septembrie) a fost anulat. Contextul economic nu a ocolit, din păcate, nici pe dezvoltatorul imobilului din Otopeni, acesta fiind în imposibilitatea de a-şi îndeplini sarcinile contractuale. Suntem totuşi optimişti în finalizarea proiectului cu o întârziere minimă, probabil undeva la o lună, într-o locaţie mult mai avantajoasă pentru brandul nostru. Noul centru se va deschide la parterul uneia dintre clădirile proiectului City Gate, din Piaţa Presei Libere", a declarat directorul general al AutoJapan, importatorul exclusiv pentru România al "Infiniti", Mircea Eremia, agenţiei NewsIn.
Acesta consideră că, cel mai târziu la începutul lunii noiembrie, va putea deschide oficial noua locaţie. Eremia estima, la sfârşitul lunii iunie, că investiţia în showroom-ul de la Otopeni se va ridica la valoarea de un milion de euro.
"Este prematur să estimăm noul nivel al costurilor de investiţie, având în vedere faza premergătoare licitaţiei pentru alegerea antreprenorului. Estimăm deschiderea showroom-ului undeva în a doua jumătate a lunii octombrie, primele zile ale lui noiembrie", a mai spus Eremia.
Directorul general al AutoJapan a mai precizat că targetul iniţial al companiei, de a comercializa 100 de unităţi Infiniti în primul an de la intrarea oficială pe piaţă, este menţinut, bazându-se pe deschiderea showroom-ului de la finele lunii octombrie, începutul lunii noiembrie, însă alte prognoze, pe o "piaţa auto haotică" în acest moment, sunt greu de făcut.
"În condiţiile actuale, însă, este foarte greu de preconizat încotro ne îndreptăm. Activăm pe o piaţă haotică în acest moment, unde legea este făcută de nivelul discountului oferit. Nu dorim să intrăm în acest joc, pentru că în final, chiar dacă momentan nu realizăm acest lucru, vom avea de pierdut. Este foarte adevărat că ne confruntăm cu o situaţie economică fără precedent şi trebuie să ne adaptăm condiţiilor speciale, prin realizarea unui proiect de cash-flow cât mai eficient, dar totuşi cred că trebuie să ne concentrăm mai mult pe păstrarea imaginii brandului, în general. O marcă puternică până acum poate pierde enorm la nivel de imagine după această criză", a mai declarat Mircea Eremia.