Versiunea cu reclame a serviciului de streaming Disney+ va afişa mai puţină reclamă decât alte servicii care folosesc acelaşi tip de monetizare, informează news.ro.
Disney a oferit câteva informaţii noi despre viitoarea versiune cu reclame a Disney+, care va fi lansată cândva în cursul acestui an.. În primul rând, compania promite că nu vor fi difuzate mai mult de patru minute de reclamă pe oră.
Asta va face Disney+ să afişeze mai puţine reclame decât alte servicii, precum NBC Peacock sau Hulu, care este deţinut tot de Disney, însă, afişează între 9 şi 12 reclame într-o oră.
De asemenea, nu vor fi afişate reclame celor mici, care accesează serviciul folosind profilul Kids.
În plus, Disney nu va accepta reclame la servicii de streaming concurente, astfel că pe Disney+ nu se vor vedea reclame la Netflix sau HBO Max.
În vreme ce Netflix a intrat pe o pantă descendentă şi este dispus să devină agresiv în relaţia cu cei care folosesc acelaşi cont, Disney+ continuă să crească. La finele primului trimestru al anului, acesta ajunsese la 137 de milioane de abonaţi.
Disney+ va fi disponibil din 14 iunie în România, pentru 30 de lei/lună.