CEC Bank este prima bancă din România care oferă spre consultare documente în limbaj Braille clienţilor cu dizabilităţi de vedere. Cu ajutorul acestor documente, clienţii au access la informaţii despre oferta băncii - costuri şi comisioane şi condiţiile contractuale. Documentele în Braille sunt deja disponibile în toate cele peste 1.000 de unităţi ale băncii, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Pentru că transparenţa şi informarea stau la baza unei relaţii bazate pe încredere, vrem să oferim acces tuturor clienţilor noştri la informaţiile esenţiale despre produsele bancare şi condiţiile contractuale. Prin consultarea documentelor în limbaj Braille, persoanele cu dizabilităţi de vedere pot lua decizii informate, fără a depinde de însoţitor sau de alte persoane", a declarat Adina Călin, director produse şi servicii CEC Bank.
Seturile de documente au fost deja distribuite în cele peste 1.000 de unităţi CEC Bank şi pot fi consultate de clienţii persoane fizice cu dizabilităţi de vedere, care solicită produse/servicii din oferta Băncii. Documentele transpuse în limbaj Braille includ: condiţiile de afaceri ale CEC Bank, tarife de comisioane şi termeni şi condiţii specifice produselor şi serviciilor incluse în pachetele de cont curent, informaţiile oferite deponenţilor cu privire la garantarea depozitelor, glosarul de termeni pentru consumatori şi condiţiile generale din contractele de credit.
În România sunt înregistrate peste 100.000 de persoane nevăzătoare, din care aproximativ 3.000 sunt copii.