EduClass.ro, magazin online de jucării educative, a adăugat în portofoliul brandurilor importate în exclusivitate Learning Resources, pentru care funcţionează din luna octombrie ca unic importator şi distribuitor în România. Vânzările estimate din jucăriile Learning Resources se ridică la 1 milion de lei în primul an, în creştere cu 25% faţă de vânzările anuale înregistrate în trecut.
EduClass.ro, distribuitor de top pe piaţa jucăriilor educative, importă brandul Learning Resources - unul dintre cele mai bine cotate branduri de profil din lume - încă de la deschidere, în 2010. Learning Resources are peste 1.000 de produse, realizate în colaborare cu specialişti în educaţie, care se vând în peste 80 de ţări, multe dintre jucării fiind premiate în cadrul competiţiilor de profil. Alături de Learning Resources, EduClass.ro importă în exclusivitate şi brandurile de jucării Bigjigs, Fehn, Chalk and Chuckles, dar şi cele de puericultură Spectra şi 59s. Orientarea către exclusivitate a adus creşteri semnificative în vânzări.
Peste 90% din vânzările noastre totale vin din segmentul produselor importate în exclusivitate de noi, fie că vorbim de jucării educative sau de produse de puericultură. Estimăm că această nouă exclusivitate, cu Learning Resources, va genera o creştere a vânzărilor pe acest brand cu 25% faţă de 2018. Popularitatea brandului se datorează felului inovativ în care jocurile stimulează abilităţile fizice şi cognitive ale copiilor, de la cele mai mici vârste şi până la 10-12 ani. Astfel, cele mai bine vândute produse ale brandului sunt spuma de modelat şi bormaşina magică, pe categoria 3-5 ani, sistemul solar motorizat şi proiectorul spaţial pentru segmentul de vârstă 5-12 ani, a precizat Anca Leibovici, director de vânzări EduClass.ro.
EduClass.ro ţinteşte pentru 2019 o cifră de afaceri de 9 milioane lei, cu 25% mare faţă de 2018. În primele 9 luni ale anului, vânzările de jucării educative şi produse de puericultură au fost de 5,3 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Factorii care au generat creşterea au fost atât consolidarea pe piaţa de offline, prin showroomul deschis în 2018 în centrul Capitalei, cât şi importarea unor branduri noi în piaţa de jucării şi puericultură din România. Începerea şcolii a generat de asemenea un salt în vânzări, inclusiv pe segmentul B2B unde se remarcă un interes crescut din partea grădiniţelor şi personalului didactic din ciclul primar pentru jocuri care să ofere o perspectivă nouă asupra noţiunilor de bază.
Am remarcat o deschidere mult mai mare spre abordarea ludică a noţiunilor de bază precum operaţii matematice, dar şi experimente ştiinţifice. De asemenea, jocurile educative care stimulează dezvoltarea vocabularului sunt căutate atât de personalul didactic, cât şi de părinţi, care văd în acest tip de abordare o modalitate distractivă de a exersa şi aprofunda noţiunile însuşite la clasă, a mai precizat Anca Leibovici.