Eisberg România, cel mai important şi longeviv producător de salate de pe piaţa românească, a anunţat o creştere de 7% a volumului vânzărilor în 2023 faţă de anul anterior, prin atingerea unui total de 5.000 de tone, iar valoarea afacerilor s-a majorat procentual cu două cifre, ajungând la 19,4 milioane de euro, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Provocările cu care ne-am confruntat în 2023 au fost identice cu cele din anii anteriori: încălzirea globală, costurile materiei prime, infrastructura rutieră locală care afectează aprovizionarea mai rapidă, clienţii care folosesc măsuri diferite atunci când evaluează produsul finit. Dar am continuat cu optimism şi consecvenţă şi ne-am concentrat eforturile pentru a rămâne un brand de încredere şi o forţă de inovare în industrie", a explicat Nicoleta Scarlat, director de Marketing şi Vânzări la Eisberg.
Anul trecut, comportamentul de consum al clienţilor nu a suferit schimbări majore, după cum afirmă reprezentanţii companiei, dar s-a observat o tendinţă de a cumpăra mai puţin, generată de majorarea costurilor de trai.
"Pentru anul 2024, Eisberg România îşi propune să dezvolte şi să listeze la cât mai mulţi retaileri gama sa de produse gata de consum, căreia anul trecut i-au fost adăugate variante mai complexe decât cele prezente deja la raft, foarte bine primite de consumatori.", a completat Nicoleta Scarlat.
Eisberg, pionier în segmentul de fresh convenience în retailul modern şi HoReCa din România, şi-a consolidat poziţia prin respectarea riguroasă a cerinţelor în materie de standarde şi certificări de calitate, fapt atestat de către organisme internaţionale de profil, acreditate pentru marile lanţuri de restaurante şi retail, care i-au acordat note maxime, inclusiv la cele 5 auditări neanunţate.