Elena Udrea vrea licitaţie internaţională pentru brand-ul turistic al României

(A.G.R.)
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 13 februarie 2009

"Brandul turistic naţional" cu finanţare europeană, are o valoare de 75 de milioane de euro, care include partea de execuţie şi cea de promovare.

"Brandul turistic naţional" cu finanţare europeană, are o valoare de 75 de milioane de euro, care include partea de execuţie şi cea de promovare.

Brandul turistic al României se va realiza în urma unei licitaţii internaţionale, foarte mediatizată, care va fi, ea însăşi, o modalitate de a atrage atenţia asupra României şi care va avea loc imediat după aprobarea bugetului, a anunţat, ieri, la Oradea, ministrul Turismului, Elena Udrea.

Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Autentificare Abonaţi

Toţi cititorii ziarului BURSA au primit Gratuit ABONAMENT ca să poată avea acces la ziarul print.

Utilizator: cititor
Parola: bursa

 

 

 

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7860
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3158
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0002
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.6698

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb