Tentativele de fraudă la plata online în magazinele care lucrează cu platforma de comerţ electronic ePayment au fost în 2011 mai puţine cu 15% faţă de anul anterior. Astfel, sistemul anti-fraudă ePayment, având în centrul său departamentul anti-fraudă care lucrează 24/7/365, a protejat magazinele online de pierderi de aproximativ 520.000 de euro, în fiecare lună fiind identificate în medie 400 de tentative de fraudă, potrivit unui comunicat de presă.
Mai mult, la numărul tentativelor de fraudă identificate automat sau manual de către specialiştii ePayment în securitate la plata online, se adaugă un număr mediu de peste 15.000 de incidente de plată procesate de către operatorii companiei în 2011. Timpul mediu de răspuns pe Hotline pentru preluarea unui astfel de incident este de 25 de secunde iar volumul tranzacţiilor care au fost recuperate astfel de către departamentul suport pentru clienţii ePayment se ridică la alţi 520.000 euro în 2011.
"Chiar dacă, în ansamblu, rata de tentative de fraudă s-a redus de la an la an, ePayment îşi păstrează vigilenţa la nivel foarte ridicat pentru a preîntâmpina orice pierdere pe care ar putea-o suferi atât comercianţii cât şi cumpărătorii finali. Sistemul anti-fraudă este personalizat de la client la client şi de la un domeniu la altul, ajungând în unele cazuri chiar la 45 de filtre de securitate", explică Cristian Herghelegiu, Country Manager ePayment.