"Strategia eRomânia implică mai mult decât un simplu site sau portal, aşa cum s-a speculat. Este vorba despre interconectarea întregii administraţii publice din România, atât centrală cât şi locală, astfel încât să intrăm în rândul lumii din punctul acesta de vedere. Venim în întâmpinarea cetăţeanului pentru ca acesta să nu mai piardă nici timp, nici bani pe la uşile instituţiilor publice. Economisim prin transparenţă totală banul public şi ajungem la nivelul la care putem accesa oricând, din orice loc informaţia corectă şi, nu în ultimul rând, sigură", a afirmat ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, Gabriel Sandu.
Strategia eRomânia vizează 3 tipuri de servicii: electronice, de informare on-line, suport.
Pe termen scurt şi mediu, strategia eRomânia îşi propune realizarea a 300 de servicii electronice operaţionale până la sfârşitul anului 2011, interconectarea şi informatizarea completă a Guvernului României şi a tuturor instituţiilor publice, astfel încât accesul cetăţeanului şi a mediului privat la serviciile publice să fie direct şi nelimitat, informează un comunicat remis redacţiei.