Agenţia de turism Eturia, specializată în destinaṭii exotice, a vândut anul trecut vacanţe în cele mai inedite şi îndepărtate locuri din lume, realizând o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.
Faţă de anul anterior agenţia se situează la un nivel similar, trendul general fiind de uşoară creştere. Anul trecut, 3.100 de români au apelat la consultanţii Eturia pentru a-şi achiziţiona excursii în destinaţii exotice şi vacanţe personalizate.
Cele mai scumpe vacanţe vândute în cadrul agenţiei anul trecut, au fost în zone precum America, Maldive sau Ecuador şi au depăşit 25.000 euro. Pachetele au inclus vacanţe personalizate, create la cerere pentru clienţii agenţiei.
Turiştii români care aleg destinaţiile exotice au vârsta cuprinsă între 30 şi 50 de ani şi fac parte din middle şi top management sau sunt antreprenori, cele mai întâlnite profesii fiind de avocat sau medic. Aceştia au un venit mediu spre ridicat, între 1.000 şi 3.000 de euro pe lună, şi preferă să meargă în concedii de două ori pe an, în sezonul de vară şi de iarnă. De cele mai multe ori astfel de excursii se fac în cuplu sau în familie.
Eturia a vândut în cei şapte ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanţă personalizate şi destinaţii exotice. 75% sunt clienţi Eturia sunt clienṭi fideli. Fără a fi considerată o agenţie de turism exclusivistă, ofertele sale includ la ora actuală 150 de destinaţii din întreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicană, China şi Cuba.
Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif şi vacanţe de lux pentru clienţii care doresc destinaţii mai puţin accesibile. În anul 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro.