Interesul turiştilori români pentru circuite se află pe un trend ascendent în acest an, fiind cu 10-15% peste anul trecut, potrivit domnului Sorin Stoica, CEO Eturia.
Domnia sa a declarat: "Profilul turistului român, precum şi deciziile de cumpărare se modifică în mod firesc, în fiecare an. Analizând solicitările de vacanţe aferente anului 2018 versus cele din 2019 am constatat o creştere cu 10-15% a interesului călatorului român pentru circuite".
Clienţii Eturia aleg circuitele clasice concepute pentru a vizita atracţiile de top dintr-o ţară într-un interval de timp mai scurt la un buget rezonabil, dar şi circuitele multi-ţări, care combină experienţe din două sau mai multe ţări. Nici colecţia de Circuite adventure sau Safari, nu este neglijată de către turisti, care aleg astfel de programe pentru adrenalina si experienţele memorabile, a mai spus CEO-ul Eturia.
"Am remarcat faptul că tot mai mulţi clienţi îşi doresc să exploreze lumea evitând traseele clasice aglomerate, aşa că aleg circuitele «off the beaten track»", a completat Sorin Stoica.
Potrivit datelor agenţiei, cuplurile pe de o parte, dar şi persoanele singure reprezintă publicul ţintă pentru vacanţa de tip circuit. Turistul român care alege Circuitele cu sau fără însoţitor îşi doreşte să călătorească alături de alţi turişti pentru a împărtăşi entuziasmul de a descoperi împreună destinaţia aleasă. Şi familiile cu copii mai mari de 10 ani aleg circuite, aceasta fiind vârsta la care copii încep să fie interesaţi de civilizaţii sau de anumite obiective, numărul acestora crescând în fiecare an.
"Atu-urile unui circuit versus o vacanţă de oraş şi plajă, sau alt tip de sejur sunt multiple. Astfel, doar în cadrul unui circuit poţi descoperi cu adevărat o destinaţie, itinerarele sunt concepute astfel încât să includă toate atracţiile ce trebuie vazute la destinaţie. Pentru toate circuitele, Eturia alege hoteluri de buna calitate, situate în zonele principalelor obiective turistice, sau în zone de agrement, astfel vacanţa este relaxantă, căci scutim parţial din timpul aferent transferurilor. Ofertele noastre includ toate costurile şi comisioanele asociate pachetelor turistice: cazări, bilete de avion şi taxele de aeroport, mese, transferuri şi tururi conform programului, taxele de intrare la obiectivele turistice, asigurare complexă de călătorie, circuitele de grup includ chiar tipsurile care se dau la şoferii şi ghizii locali. Astfel, clienţii noştri au parte de o vacanţă fără griji şi fără costuri ascunse, singurele cheltuieli extra fiind cele personale sau anumite excursii, pe care le pot alege pentru a completa experienţa de vacanţă", a detaliat Sorin Stoica.
Primele cinci locuri în topul circuitelor vedetă sunt ocupate de: croazieră cu însoţitor Eturia în Japonia şi Coreea de Sud de 19 zile; heart of Mexic & Cuba - un circuit de grup cu însotitor Eturia de 16 zile; discover SUA Vest, circuit de 13 zile; discover China & Tibet, circuit de grup cu însotitor Eturia, de 16 zile şi discover Rusia, un circuit de 8 zile.
Preturile vacanţelor de tip circuit diferă în funcţie de durată, număr de persoane, tip de circuit cu sau fără însoţitor şi bineînţeles de destinaţie. Astfel bugetele variază de la 1590 euro de persoană, până la 3990 euro de persoană.
"Vacanţele de grup cu însoţitor sunt printre cele mai apreciate produse Eturia. Mulţi dintre clienţii noştri doresc să călătorească împreună cu alţi turişti cu care pot socializa şi interacţiona. Serviciile oferite de însoţitorul de grup, ghizii locali şi activităţile pe care le pot face doar alături de un grup sunt câteva dintre motivele pentru care acest produs este din ce în ce mai apreciat, devenind un produs la modă", a mai precizat Sorin Stoica.
Eturia este prima agenţie de turism din România specializată în vacanţe exotice personalizate care pune la dispoziţia turiştilor români vacanţe "tailor made" în peste 120 de destinaţii din întreaga lume, dar şi vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif. Înfiinţată în anul 2007, Eturia are în acest moment peste 57 de angajati şi 3 sedii în: Bucureşti, Piatra Neamţ şi Cluj. Anul trecut, agenţia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar în 2019 prevede o creştere de 20% comparativ cu 2018.