Constructorii stadioanelor pentru Euro 2020 asigură noul Guvern că lucrările sunt în grafic şi că nu vor exista surprize neplăcute anul viitor. Realitatea din teren pare să-i contrazică, dar până la proba contrarie trebuie oferit credit specialiştilor. Ministrul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei, Ion Ştefan a verificat stadiul lucrărilor la stadioanele Steaua, Giuleşti şi Arcul de Triumf: "Mi-am început ziua cu o nouă vizită pe şantierele celor trei stadioane la care se lucrează pentru organizarea meciurilor din cadrul Turneului final al Campionatului European de Fotbal 2020 (EURO 2020). După cum am spus şi săptămâna trecută, finalizarea acestor obiective este una dintre priorităţile mele, iar constructorii sunt sigur că se vor obişnui cu asemenea vizite neanunţate. Este important să ştim în permanenţă care este stadiul lucrărilor şi de ce mai este nevoie pentru ca angajamentele asumate de România să poată fi respectate, iar lucrările să fie de calitate!". Astfel, ministrul s-a întâlnit cu reprezentanţii constructorilor de la stadioanele Steaua Bucureşti, Giuleşti "Valentin Stănescu" şi "Arcul de Triumf", care l-au asigurat că toate lucrările sunt în grafic şi au avansat faţă de săptămâna trecută, astfel încât. Potrivit constructorilor, la stadionul Steaua (capacitate de 31.254 de locuri): s-au executat lucrările de infrastructură în proporţie de 95%; se execută lucrări la partea de suprastructură a stadionului, lucrări din beton monolit şi prefabricate (stadiul acestora este de cca. 85%); au început lucrările la instalaţii şi arhitectură pentru spaţiile aferente subsolului stadionului (stadiul de cca. 25%); confecţia metalică a acoperişului este 50% montată. La Rapid (capacitate de 14.050 de locuri): săpătura este realizată în proporţie de 100%; betonul de egalizare, în proporţie de 95%; hidroizolaţie la nivelul fundaţiilor, în proporţie de 95%; fundaţii, în proporţie de 50%. La Arcul de Triumf (capacitate de 8.207 de locuri ): lucrările de săpătură, radier, hidroizolaţii sunt realizate în proporţie de 95%; lucrările de execuţie stâlpi, diafragme, fundaţii izolate - 85%; lucrările de execuţie a elementelor structurale aferente suprastructurii - 30%.
Cu două zile în urmă, prim-ministrul, Ludovic Orban, a precizat că Executivul pe care îl conduce se va asigura că toate lucrările în vederea organizării Euro 2020 se vor încheia la timp: "La Stadionul Dinamo nu este reglementată situaţia juridică. Sunt trei stadioane, Rapid, Ghencea şi Arcul de Triumf, care sunt realizabile. Din discuţiile pe care le-am avut, este posibil ca la momentul derulării Campionatului European cel puţin două să fie în stare de funcţionare, nu finalizate integral, dar cu tot ceea ce ţine de terenul de joc, de vestiare. Cu calea ferată e un mic blocaj pe care sunt convins că îl vom depăşi. De asemenea, proiectul celor 400 de baze sportive aferente e un proiect care se va derula şi care este finanţat. Dintre investiţii aceastea rămâne problema investiţiei de la Stadionul Dinamo. Am văzut că mai sunt discuţii cu galeria rapidistă, care este supărată că sunt 4.000 de locuri în minus. Aşa a gândit proiectantul, acum nu pot eu să mă apuc să schimb proiectul la jumătatea drumului, ca să mai pun 4.000 de locuri. Oricum, dacă o să ajungă în Liga 1 şi vor juca în cupele europene sau la derbiuri, pot folosi stadionul naţional. Din perspectiva noastră, nu noi am semnat contractele, noi vom asigura tot ce este necesar constructorului pentru a finaliza lucrările la termen".
Stadioanele Steaua, Giuleşti şi Arcul de Triumf se realizează prin Programul Naţional de Construcţii de Interes Public sau Social, derulat de Compania Naţională de Investiţii, bugetul total fiind de peste 500 de milioane de lei.