Grupul European Drinks organizează în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, în perioada 13-22 august, prima ediţie a evenimentului "Sărbătoarea berii Burger". Zilnic, în Piaţa Constituţiei vor fi organizate concerte în aer liber susţinute de artişti români de toate genurile muzicale: de la rock, house, disco pînă la muzica latino. Sfinx Experience CDA va asigura întregul eveniment atît din punct de vedere artistic, organizatoric, logistic, cît şi prin echipamentul tehnic de sunet, scenă şi lumini. Întregul festival necesită o sonorizare cu totul specială, puterea instalaţiei de sunet fiind de circa 200.000 de watts, pe măsura concertelor care vor avea loc. Recent, Sfinx Experience CDA a achiziţionat unul dintre cele mai performante şi moderne sisteme audio din lume, unic în Estul Europei, şi anume sistemul JBL Professional Vertec "Line Array", sistem care se poate "auzi" şi la festival.
Grupul European Drinks a intrat pe piaţa de bere din România începînd cu vara anului trecut, oferind consumatorilor, două sortimente de bere, încadrate în categoria de bere Lager: Burger Premium Pils şi Meister Premium Pils. Conform unui studiu efectuat de ACNielsen-Retail Audit Data, berea Burger se situează pe primul loc cu o cotă de piaţă în volum de 12,5% în perioada februarie-martie 2004. Creşterea constantă a consumului de Burger este întărită şi de studiul Gfk Consumer Scan conform căruia, în perioada martie-aprilie 2004, Burger este cel mai vîndut brand de bere din România cu o cotă de piaţă de 14,14%.
La numai patru luni de la deschiderea fabricii de bere, European Food, firmă componentă a Grupului European Drinks, urcă pe locul patru în topul producătorilor de bere din România cu o cotă de piaţă de 10,6% în decembrie 2003 - ianuarie 2004 conform ACNielsen Retail Audit Data.
În perioada februarie-martie 2004, cota pe piaţă de retail deţinută de European Food creşte cu peste 2%, iar European Food trece pe locul trei în topul producătorilor de bere din România, cu o cotă de piaţă în volum de 12,7% conform ACNielsen Retail Audit Data. Locul trei şi creşterea constantă cotei de piaţă sînt confirmate şi de studiul Gfk Consumer Scan. Conform Gfk, în perioada martie-aprilie 2004 European Food deţine o cotă de piaţă în volum de 14,56%.