• Anul trecut, cifră de afaceri de 19 milioane de euro
Compania Farmec Cluj, lider de piaţă în industria cosmeticelor româneşti, îşi deschide trei reprezentanţe în Europa până la sfârşitul anului 2008, prima fiind inaugurată la Budapesta, până la sfârşitul acestui an. Potrivit conducerii companiei, Farmec a ales să facă pasul acesta pentru a fi mai aproape de consumatorii săi din Europa şi datorită cererii mari de produse Gerovital H3 înregistrate aici.
Prin intermediul reprezentanţelor vor fi comercializate, în principal, produse din gama Gerovital H3-prof. dr. Ana Aslan. Reprezentanţii departamentului de marketing Farmec Cluj, au declarat: "Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezintă 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat să ne deschidem propriile reprezentanţe în ţările unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare. Prima Reprezentanţa Farmec o vom inaugura la Budapesta în acest an, iar până la sfârşitul anului viitor vom mai deschide încă două reprezentanţe în Europa. Prin deschiderea acestor reprezentanţe estimăm o creştere considerabilă a cifrei de afaceri Farmec pe pieţele externe". Primele creme Gerovital H3 au fost produse în laboratoarele Farmec în 1967, iar printre personalităţile marcante care s-au bucurat de-a lungul timpului de tratamente cu cremele prof. dr Ana Aslan se numără Charlie Chaplin, Claudia Cardinale, Frank Sinatra, Marlene Dietrich, J.F. Kennedy, Onasis.
Farmec Cluj a relansat în luna noiembrie a anului trecut Gama Gerovital H3 într-o nouă prezentare, având un conţinut redefinit de ingrediente cu puternic efect anti-îmbătrânire, şi o nouă imagine. Această relansare a beneficiat de o campanie de comunicare puternică, pe principalele posturi de televiziune, campanie în valoare totală de peste 350.000 de euro. Acest exerciţiu de branding realizat de echipa marketing-cercetare Farmec a adus companiei o creştere cu 60% a vânzărilor cantitative ale gamei.
Compania Farmec Cluj a realizat în 2006 un profit brut de 2,5 milioane de euro, în creştere cu 55% faţă de anul precedent.
Creşterea semnificativă se datorează în principal creşterii cifrei de afaceri, de la 17 milioane euro în 2005 la 19 milioane euro în 2006 precum şi procesului de retehnologizare şi modernizare a secţiilor de producţie, cu implicaţii majore asupra scăderii costurilor.