Altex România, liderul pieţei de retail electro-IT din România, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 433 milioane de euro, mai mare cu peste 30% faţă de 2014, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Cu o tradiţie de 23 de ani pe piaţa din România, compania are o reţea de 109 magazine Altex şi Media Galaxy şi un portofoliu de 20.000 de articole electro-IT. În 2015, grupul a ajuns la o suprafaţă totală de vânzare de peste 120.000 mp. În ceea ce priveşte volumul de vânzări, compania înregistrează 20.000 de produse vândute zilnic în magazinele tradiţionale şi pe platformele online - altex.ro şi mediagalaxy.ro", arată comunicatul citat.
Anul trecut, reţeaua de magazine Altex a preluat obligaţiile unui alt retailer faţă de foştii săi clienţi, prin oferirea de soluţii post-vânzare inclusiv foştilor clienţi Domo în toate magazinele din ţară. Totodată, Media Galaxy a început implementarea abordării omnichannel şi a adus o serie de inovaţii în piaţă, precum serviciul "Telefon la Schimb".