"Farmec", producător român de cosmetice, a înregistrat în anul 2016 o creştere a cifrei de vânzări de 14% faţă de anul 2015. Aceasta însumează, în prezent, 350 de specialişti în vânzări şi 10 reprezentanţe la nivel naţional, potrivit unui comunicat al "Farmec".
Compania clujeană dispune de o amplă acoperire naţională şi de multiple canale de distribuţie. Cele 10 sucursale la nivel naţional cuprind 7 depozite în ţară (Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Pitesti, Iaşi, Focşani) şi 3 puncte de lucru în Constanta, Craiova şi Baia Mare.
Conform comunicatului, echipa de distribuţie formată din 350 de specialişti în vânzări include peste 90 agenţi de comandă şi peste 50 de agenţi de distribuţie. Aceştia dispun de o flotă de autovehicule formată din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuţie grea.
La nivel naţional, produsele companiei "Farmec" sunt comercializate în peste 22.500 de puncte de vânzare.
La nivel internaţional, compania este prezentă în aproximativ 30 de ţări, având totodată 7 magazine de brand, deschise alături de parteneri.
Extinderea reţelei de distribuţie este inclusă în strategia generală de dezvoltare a companiei Farmec pentru anul 2017. Aceasta prevede creşterea cifrei de afaceri cu peste 10% în acest an, deschiderea a 15 noi magazine de brand în ţară şi extinderea portofoliului prin lansarea de noi game şi produse.