Pentru a răspunde noilor preferinţe şi exigenţe ale clienţilor, banca va investi 7,5 milioane de euro în tehnologie şi îşi va consolida capacitatea internă de a genera procese mai eficiente, rapide şi mai fluente.
Investiţiile în digitalizare au ca obiectiv, printre altele, optimizarea proceselor existente şi reconfigurarea sistemelor de analiză şi raportare, se arată într-un comunicat de presă remis astăzi, Redacţiei noastre.
Toate aceste optimizări vor duce la diminuarea timpului de procesare a solicitărilor cu aproximativ 50% şi vor reduce timpul de răspuns al băncii către clienţii săi. Soluţiile de digitalizare vor fi testate, analizate şi implementate treptat în următoarele 20 de luni.
"Clienţii noştri îşi doresc din ce în ce mai mult să poată realiza operaţiuni bancare oricând şi oriunde. O aplicaţie de mobile banking este acum mai apreciată decât proximitatea unui bancomat sau a unei unităţi bancare. Anul trecut, în Europa Occidentală, aproximativ 20% din clienţi au vizitat mai puţin de o dată pe an o unitate bancară, şi numărul lor este în creştere. Dorim să satisfacem aceste aşteptări şi să conturăm o organizaţie flexibilă şi cu viziune, care să poată anticipa ritmul rapid de schimbare a preferinţelor clienţilor. În acelaşi timp, dorim să ne asigurăm clienţii că, prin consultanţii noştri, vom rămâne alături de ei oricând au nevoie de asistenţă personalizată, care depăşeşte limitele tehnologiei moderne ", a declarat Dominic Bruynseels, Preşedinte Executiv FIRST BANK, conform comunicatului.
La nivel global peste 70% dintre bănci consideră că prioritară este dezvoltarea capacităţii de a creea soluţii bancare noi pentru clienţi. Această tendinţă defineşte sectorul bancar, care trebuie să integreze rapid noi servicii pentru a răspunde provocărilor propuse de companiile de tip Fintech care oferă, parţial, servicii bancare.