Compania FitCurves a intrat pe piaţa românească acum un an şi are la bază un concept de fitness de origine americană, destinat exclusiv femeilor. Avand în vedere succesul înregistrat de primul club, francizorii sunt hotărâţi să dezvolte reţeaua de cluburi FitCurves în toată ţara, informează un comunicat remis redacţiei.
"Strategia de dezvoltare a companiei a constat în deschiderea primului club pilot din ţară, pentru a testa piaţa românească. Acesta a fost inaugurat în noiembrie 2009 în zona Vitan din Bucureşti", a afirmat pentru startups.ro Emanuel Clonda, proprietarul primului club FitCurves din ţara noastră.
Taxa de franciză este de 20.000 euro, sumă care include aparatele, know-how, cât şi participarea la trainingul Club Camp din Marea Britanie. În Europa şi în SUA, taxa de franciză variază între 25.000 de euro şi 35.000 de euro. Redevenţa este fixă şi se plăteşte lunar, astfel încât creşterea cifrei de afaceri nu afectează redevenţa.