Flanco Retail a mutat magazinul Flanco din centrul comercial în care activa până acum, într-o zonă cu trafic intens, susţinându-şi planul de a veni cât mai aproape de clienţi, în zone circulate, conform unui comunicat remis redacţiei.
La finalul anului trecut, Flanco a reluat strategia de extindere şi optimizare a reţelei de magazine, cu scopul de a veni mai aproape de clienţi, în zonele de interes pentru aceştia. Astfel, mutarea magazinului Flanco, din centrul comercial în Piaţa Mare, nr. 18, va face parte din această strategie de optimizare.
"Ca în orice perioadă de incertitudine, căutăm permanent să optimizăm reţeaua de magazine şi să răspundem cât mai agil modificărilor survenite în comportamentul clienţilor," explică Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. "Pentru unele oraşe, asta a însemnat lansări de noi magazine în centre comerciale, pentru altele a însemnat relocarea magazinelor din zonele cu trafic redus sau greu accesibile pentru clienţi. Cu magazinul din Piatra Neamţ, ieşim în calea clienţilor într-o zonă intens circulată", completează Dragoş.
Magazinul din Piaţa Mare va fi amplasat stradal, astfel încât să fie cât mai accesibil şi vizibil. Acesta are o suprafaţă de 350mp, fiind un magazin de dimensiuni medii, care va oferi o gamă de produse dintre cele mai căutate şi mai bine vândute.
Promoţiile speciale pe care Flanco le avea atunci când deschidea un magazin nou vor fi însoţite de servicii de finanţare şi livrare care să vină în ajutorul clienţilor. Astfel, clienţii care vor trece pragul magazinului din Piatra Neamţ vor avea posibilitatea de a accesa pe loc un credit cu 15 rate fără dobândă şi fără a fi necesară o adeverinţă de salariat. Mai mult, serviciilor bancare li se alătură şi serviciile specifice Flanco, precum: garanţie extinsă, asigurarea produselor împotriva furtului / accidentelor, posibilitatea de a comanda online şi de a ridica produsul direct din magazin, dar şi verificarea produsului achiziţionat, fără costuri suplimentare.
"În pandemie am reuşit să ne conectăm şi mai mult la nevoile clienţilor şi să le facem experienţa de cumpărare cât mai simplă şi mai plăcută, fie că ni se adresează online sau offline", declară Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco. "Astfel, ne-am axat în continuare pe servicii de finanţare care să-i ajute să-şi permită exact ce-şi doresc - mai ales prin posibilitatea de a accesa credite fără dobândă în trei moduri diferite, şi pe oferte care să le aducă mai aproape produse de calitate, de la mărci respectate şi de încredere", adaugă Ovidiu.