Pentru pasionaţii de tehnologie implicaţi în programe de afiliere, Flanco Retail revine cu oferte speciale şi produse noi în exclusivitate. Prin intermediul afiliaţilor, compania îşi doreşte să redeschidă încă un canal de comunicare către clienţi, prin care aceştia să fie la curent cu cele mai noi lansări din lumea tehnologiei, dar şi cu cele mai bune oferte disponibile, conform unui comunicat de presă trimis la redacţie.
Programul de afiliere Flanco este gestionat de profesionişti care au o experienţă extinsă în marketing, atât online, cât şi offline, dar şi în lucrul cu afiliaţii şi selectarea acestora, astfel încât alegerile clienţilor să poată fi susţinute de recomandări informate şi pertinente.
Redeschiderea programului de afiliere, într-o perioadă apropiată de Black Friday, când clienţii caută activ informaţii despre produsele pe care doresc să le comande, completează seria lungă de servicii şi beneficii lansate de Flanco în ultima perioadă: de la optimizarea livrărilor comenzilor online şi livrarea programată, până la livrare şi verificare direct în magazinul dorit, livrare la EasyBox şi aplicaţia de creditare pe loc.
"Am lansat aceste servicii şi programe noi cu scopul de a fi cât mai aproape de clienţii noştri, online sau offline, atunci când sunt în situaţia de a decide cu privire la electronicele şi electrocasnicele dorite. Programul de afiliere Profitshare reprezintă un alt mod de a ajunge la publicul interesat de electronice şi electrocasnice, oferindu-le potenţialilor clienţi o modalitate de a-şi clarifica alegerile şi de a-şi permite tot ce este mai bun şi mai potrivit pentru ei", declară Radu Bercea, Director Canale Digitale la Flanco Retail